Ruski maloprodajni lanac Fix Price, poznat po prodaji robe po fiksnim cenama, planira da uđe na tržište Srbije i otvori nekoliko prodavnica do kraja 2025. godine.
Ovo će biti drugi pokušaj kompanije da se proširi na evropsko tržište, budući da trenutno posluje u Letoniji, gde ima 44 prodavnice.
Format diskontnog lanca kakav razvija Fix Price veoma je popularan u Srbiji, ali maloprodajnim sektorom već dominiraju nemački Lidl, slovenački Merkator (Mercator) i holandski Delez (Delhaize). Maloprodajni sektor poslednjih godina postao je najprofitabilniji deo srpske ekonomije, a dodatni faktor privlačnosti za trgovinske lance predstavlja visoka inflacija, koja im omogućava rast prihoda, prenosi Komersant.
Informacije o zapošljavanju u Srbiji pojavile su se na sajtu za oglase za posao HH.ru. Kompanija, između ostalog, traži HR stručnjaka koji će formirati tim za širenje mreže na srpskom tržištu. Takođe, u oglasima za glavnog računovođu i starijeg pravnika spominje se rad u Srbiji.
Izvor sa maloprodajnog tržišta kaže da Fix Price planira da u drugoj polovini 2025. godine otvori prodavnice na nekoliko lokacija, a istovremeno pokrene i onlajn-prodaju.