Oglašavači vole žene. Vjerovatno zato što su žene, u poređenju sa muškarcima, sklonije potrošnji. Kao majke i supruge su one te koje često odlučuju šta kupiti i za ostale članove domaćinstva. Kroz gemiusAudience istraživanje internet korisnike su pitali ko je osoba koja odlučuje o kupovini namirnica. Podaci pokazuju kako polovina tvrdi da odluke takve vrste potrošnje donosi zajedno, tako kaže 58% svih muških i 56% svih žena na internetu. Sa druge strane, 8% svih muških na BiH internetu tvrdi da odluku o kupovinu namirnica donose isključivo sami, dok gotovo svaka četvrta žena (ili njih 24%) kaže da o kupovini namirnica odlučuje sama. Među svim ženama posjetiocima BiH interneta njih 87% (što predstavlja 312.994 različitih posjetilaca) mlađe je od 45 godina. Podaci pokazuju kako žene od 15. do 44. godina na internetu u prosjeku provedu 3h 16 min i ukupno generišu u prosječno skoro 44 miliona prikaza stranicam tokom mjeseca.
Oglašavači vole žene. Vjerovatno zato što su žene, u poređenju sa muškarcima, sklonije potrošnji. Kao majke i supruge su one te koje često odlučuju šta kupiti i za ostale članove domaćinstva.
Kroz gemiusAudience istraživanje internet korisnike su pitali ko je osoba koja odlučuje o kupovini namirnica. Podaci pokazuju kako polovina tvrdi da odluke takve vrste potrošnje donosi zajedno, tako kaže 58% svih muških i 56% svih žena na internetu. Sa druge strane, 8% svih muških na BiH internetu tvrdi da odluku o kupovinu namirnica donose isključivo sami, dok gotovo svaka četvrta žena (ili njih 24%) kaže da o kupovini namirnica odlučuje sama.
Među svim ženama posjetiocima BiH interneta njih 87% (što predstavlja 312.994 različitih posjetilaca) mlađe je od 45 godina. Podaci pokazuju kako žene od 15. do 44. godina na internetu u prosjeku provedu 3h 16 min i ukupno generišu u prosječno skoro 44 miliona prikaza stranicam tokom mjeseca.
Prema podacima gemiusAudience istraživanja BiH internet posjetilaca u maju 2011, među svim potrošačima zabilježeno je 47% žena u starosti od 15 do 65 godina.