Brend BP propada, brend Koka-Kole vredi 70 milijardi dolara

Bez autora
Sep 16 2010

BP je možda uspeo da zustavi ekološku katastrofu u Meksičkom zalivu, ali za popravku štete koju je naneo svom imenu trebaće godine - novi marketinški izveštaj objavljen u četvrtak, pokazuje da je britanski petrolejski džin ispao sa liste vodećih 100 svetskih brendova.Prvi put za sedam godina japanski prizođač automobila Tojota, pritisnut serijom vanrednih popravki svojih vozila i problemima bezbednosti, našao se izvan vodećih 10 na rang listi Interbrenda.

Brend BP propada, brend Koka-Kole vredi 70 milijardi dolaraBP je možda uspeo da zustavi ekološku katastrofu u Meksičkom zalivu, ali za popravku štete koju je naneo svom imenu trebaće godine - novi marketinški izveštaj objavljen u četvrtak, pokazuje da je britanski petrolejski džin ispao sa liste vodećih 100 svetskih brendova.

Prvi put za sedam godina japanski prizođač automobila Tojota, pritisnut serijom vanrednih popravki svojih vozila i problemima bezbednosti, našao se izvan vodećih 10 na rang listi Interbrenda.

Brend se smatra za najvredniju imovinu kompanije. Brend nisu samo slova i boje, već prečica za kupce koja im daje do znanja šta mogu da očekiju.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik