BP je možda uspeo da zustavi ekološku katastrofu u Meksičkom zalivu, ali za popravku štete koju je naneo svom imenu trebaće godine - novi marketinški izveštaj objavljen u četvrtak, pokazuje da je britanski petrolejski džin ispao sa liste vodećih 100 svetskih brendova.Prvi put za sedam godina japanski prizođač automobila Tojota, pritisnut serijom vanrednih popravki svojih vozila i problemima bezbednosti, našao se izvan vodećih 10 na rang listi Interbrenda.
BP je možda uspeo da zustavi ekološku katastrofu u Meksičkom zalivu, ali za popravku štete koju je naneo svom imenu trebaće godine - novi marketinški izveštaj objavljen u četvrtak, pokazuje da je britanski petrolejski džin ispao sa liste vodećih 100 svetskih brendova.
Prvi put za sedam godina japanski prizođač automobila Tojota, pritisnut serijom vanrednih popravki svojih vozila i problemima bezbednosti, našao se izvan vodećih 10 na rang listi Interbrenda.
Brend se smatra za najvredniju imovinu kompanije. Brend nisu samo slova i boje, već prečica za kupce koja im daje do znanja šta mogu da očekiju.