Prema istraživanju "Country Brand Index" konsultantske kuće "FutureBrend" Srbija je kao brend na 108. mestu od ukupno 118 nabrojanih država. Srbija je pre godinu dana u istom istraživanju bila 97, dok je 2010. godine bila na 84. poziciji.Od država bivše SFRJ, najbolje plasirana je Hrvatska na 41. poziciji. Slovenija se nalazi na 63. mestu, Bosna i Hercegovina na 82, dok se Crna Gora i Makedonija ni ne nalaze na listi.
Prema istraživanju "Country Brand Index" konsultantske kuće "FutureBrend" Srbija je kao brend na 108. mestu od ukupno 118 nabrojanih država.
Srbija je pre godinu dana u istom istraživanju bila 97, dok je 2010. godine bila na 84. poziciji.
Od država bivše SFRJ, najbolje plasirana je Hrvatska na 41. poziciji. Slovenija se nalazi na 63. mestu, Bosna i Hercegovina na 82, dok se Crna Gora i Makedonija ni ne nalaze na listi.
Svakako je poražavajuće da je prema ovom istraživanju, koje obuhvata nekoliko desetina parametara poput statističkih podataka, ekspertskih mišljenja i analiza, novinarskih i putopisnih reportaža, mišljenja poslovnih ljudi i posetilaca, Srbija "gleda u leđa" Sudanu (103), Etiopiji (102), Ugandi (97), Albaniji (94), pa čak i gore pomenutoj Bosni i Hercegovini.
Prvo mesto na sveukupnoj listi država brendova zauzima Švajcarska, drugo Kanada i treće Japan.
Među prvih deset se, redom, nalaze i Švedska, Novi Zeland, Australija, Nemačka, Sjedinjene Države, Finska i Norveška.