Nakon što je Perutnina Ptuj najavila da započinje dugoročnu suradnju s košarkašem Lukom Dončićem kao ambasadorom njihovog brenda "poli", poslovni list Finance pišu o prodoru poduzeća na američko tržište. Ako slovenska košarkaška zvijezda bude uspješna pod koševima, to bi moglo znatno povećati interese za ovaj kultni proizvod. Perutnina Ptuj, koja zajedno sa svojim podružnicama ostvaruje prihode od 265 milijuna eura godišnje, počet će prodaju salame "poli" na tzv. etno tržištima na istočnoj obali Sjedinjenih Država. S ovim brendom pratimo ljude koji znaju našu pileću salamu iz bivše Jugoslavije, a sada žive u inozemstvu. S američkim partnerom smo već potpisali sporazum o lokalnoj proizvodnji i distribuciji, kaže David Visenjak, izvršni direktor za trgovinu u Perutnini Ptuj.
Nakon što je Perutnina Ptuj najavila da započinje dugoročnu suradnju s košarkašem Lukom Dončićem kao ambasadorom njihovog brenda "poli", poslovni list Finance pišu o prodoru poduzeća na američko tržište.
Ako slovenska košarkaška zvijezda bude uspješna pod koševima (što se ne dovodi u pitanje), to bi moglo znatno povećati interese za ovaj kultni proizvod.
Perutnina Ptuj, koja zajedno sa svojim podružnicama ostvaruje prihode od 265 milijuna eura godišnje, počet će prodaju salame "poli" na tzv. etno tržištima na istočnoj obali Sjedinjenih Država.
"S ovim brendom pratimo ljude koji znaju našu pileću salamu iz bivše Jugoslavije, a sada žive u inozemstvu. S američkim partnerom smo već potpisali sporazum o lokalnoj proizvodnji i distribuciji", kaže David Visenjak, izvršni direktor za trgovinu u Perutnini Ptuj.
Kao kuriozitet dodaje da su Poli, Argeta i Vegeta najjači brendovi na etničkom tržištima u onim dijelovima Europe i SAD-a gdje žive emigranti iz bivše Jugoslavije.