Kako je Tik Toker Kabi Lejm prešao put od fabričkog radnika do zaštitnog lica svetskog brenda

Bez autora
Jan 31 2022

Ekspanzija korišćenja društvenih mreža danas je pružila mogućnost mnogim ličnostima, a video zapisi Kabija Lejma su vrlo brzo postali viralni pa danas broji više od 130 miliona pratioca na TikToku i 68 miliona na Instagramu.

Njegova popularnost sada možda doživljava i vrhunac, a u prilog tome govori i poslednja kampanja za koju je angažovan. Naime Lejm je postao zaštitno lice Hugo Bosa, a na jednoj od promo fotografija nosi Boss crni duks pokazujući svoj prepoznatljiv pokret, piše Biz Life.

Italijan afričkog porekla koji je jednim jedinim pokretom, ne progovorivši ni reč, privukao je poglede celog sveta.

Kabi Lejm, rođen je u Senegalu, a postao je senzacija društvene mreže TikTok. Popularnost je stekao zabavnim i smešnim reakcijama na situacije koje ljudi bespotrebno komplikuju. Njegov pečat je sada već čuvena gestikulacija i širenje ruku.

Odrastanje u siromaštvu

Lejm je rođen 2000. godine u Senegalu, ali je njegova porodica odlučila da se preseli u Italiju 2001. godine. Kabi je odrastao u iznajmljenom stanu koji je njegovoj porodici pronašao centar za socijalni rad, te je nakon završene srednje škole iznajmio stan i počeo raditi u velikoj kompaniji za proizvodnju kompjuterske opreme.

On je, navodno, posao izgubio u martu 2020. godine te je, uprkos činjenici da mu je otac tražio da se ponovo zaposli, odlučio da se useli nazad u porodičnu kuću i počne sa snimanjem videa za TikTok, piše Biz Life.

Ipak, slava nije došla odmah. Dočekao ju je tek početkom aprila 2021. godine, kada je počeo snimati video snimke koji prikazuju njegove reakcije na čudne i beskorisne trikove koje korisnici TikToka redovno dele na ovoj platformi.

Tajna uspeha?

Vrtoglavi uspon Lejma kao digitalnog kreatora je posebno vredan pažnje jer njegovom radu nedostaje uglađena produkcija povezana sa najpoznatijim TikTok zvezdama današnjice. On se nije oslanjao na veštački rast pratilaca, poput kupovine i tome slično. Njegov uspeh je organski.

“Moje lice i moje reakcije su ono što zasmejava ljude”, rekao je Lejm u jednom intervjuu.

Njegove reakcije oslikavaju ogorčenost mnogih korisnika društvenih mreža. Njegova gestikulacija i facijalne ekspresije razotkrivaju i ismevaju trendove nastale na Tik Toku i drugim socijalnim platformama, piše Biz Life.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik