Šta ako svi timovi zaista rade na istom cilju?
Često se čini da su svi na različitim putevima, da nisu u potpunosti usklađeni da bi došli do istog odredišta. Na primjer, tim društvenih medija fokusira se na angažman.
Tim za e-poštu ima za cilj visoku stopu klikanja. Tim web stranice radi na poboljšanju performansi stranice. Međutim, ništa od ovoga ne doprinosi jedinstvenom poboljšanju ukupnih ciljeva kompanije. Ovo se dešava kada se timovima daju ciljevi relevantni za njihov rad, a koji nisu u skladu sa strateškim ciljevima organizacije. Kao rezultat toga, propuštaju se prilike za rast kompanije i stvaranje lojalnih kupaca.
Istražimo kako zajednički ciljevi i poticaji mogu dovesti do mjerljivih ishoda, s tri ključna razloga zašto je usklađivanje ključno, piše MSN.
1. Jedinstvena vizija i timska dinamika
Suočimo se s tim da nepovezani ciljevi dovode do fragmentiranih marketinških napora. Iako tim može uspjeti u određenom zadatku, krajnji cilj bi trebao ići dalje od individualnih metrika. Svako, čak i ako to nije dio njihove uloge, doprinosi široj slici rasta poslovanja. Međutim, fokusiranje samo na jednu metriku može odvratiti pažnju od ovog šireg cilja.
Na primjer, pretpostavimo da je cilj samo navesti ljude da otvore e-poštu. U tom slučaju možete koristiti taktiku koja privlači pažnju, ali ne kod prave publike. Ovo može dovesti do “uspješne” kampanje koja ne pomaže vašem poslovanju da raste.
Pobrinite se da svi timovi dijele jedinstvenu viziju sa zajedničkim ključnim indikatorima učinka (KPI). Na primjer, cilj tima za e-poštu trebao bi biti ciljanje na najbolje kupce koji će vjerovatno kupiti. Ovo može smanjiti otvorene stope, ali će poboljšati povrat ulaganja (ROI) kampanje. Da bi se to postiglo, potrebna je komunikacija i zajedničko izvještavanje o metrikama. Vaš tim za e-poštu bi se i dalje trebao fokusirati na svoje metrike samo za e-poštu. Međutim, dijeljenje uvida u širu sliku pomaže im da se usklade s ostatkom organizacije.
Dodatna prednost? Sretniji kupci koji vide pravu vrijednost u otvaranju vaših e-poruka i interakciji s vašim brendom.
2. Razbijanje silosa podataka
Ponekad timovi znaju da bi sagledavanje potpune slike – i ulaznih podataka i ishoda – bilo od pomoći, ali nemaju pristup potrebnim podacima. Izolovani izvori podataka sprečavaju ove timove da imaju holističko razumijevanje. Bez potpunog prikaza, pokušavaju dati sve od sebe sa dostupnim informacijama. Ovo stvara dva glavna problema: Prvo, timovi se mogu osloniti na zastarjele ili anegdotske dokaze, poput „ovo nije funkcioniralo prošle godine“. Dinamična priroda potrošača i njihovih preferencija čine ove anegdote manje nego korisnima. Drugo, timovi se mogu previše fokusirati na svoj dio procesa, zanemarujući kako se on uklapa u cjelokupno putovanje korisnika.