MSC Cruises svoju je globalnu oglašavačku kampanju prepustio stručnim rukama agencije Leagas Delaney London. Spomenuta agencija bit će odgovorna za globalnu komunikacijsku strategiju kompanije MSC Cruises te razvoj kampanje u svim komunikacijskim kanalima. MSC Cruises četvrta je vodeća kompanija za kružna putovanja na svijetu, prisutna u više od 40 zemalja. Suvremena flota broji 12 brodova koji su u 2012. godini prevezli više od 1,4 milijuna putnika. Kompanija je dio MSC grupacije, jedne od najvećih na području pomorskog teretnog prijevoza s višegodišnjim iskustvom te u potpunosti u privatnom vlasništvu.
MSC Cruises svoju je globalnu oglašavačku kampanju prepustio stručnim rukama agencije Leagas Delaney London.
Spomenuta agencija bit će odgovorna za globalnu komunikacijsku strategiju kompanije MSC Cruises te razvoj kampanje u svim komunikacijskim kanalima.
Govoreći o novom partnerstvu s Leagas Delaney, Valentina Mancini, brand menadžer u MSC Cruises-u, izjavila je: „Impresionirani smo načinom na koji su stručnjaci u Leagas Delaney-u brzo i intuitivno shvatili srž našeg poslovanja te ponudili strateška i kreativna rješenja. Iznimno se radujemo uspješnoj budućoj suradnji.“
James Hayhurst, direktor agencije Leagas Delaney, komentirao je: „MSC Cruises je fantastičan brand s vrlo impresivnim globalnim područjem djelovanja. Vrlo smo uzbuđeni što nam je ponuđena prilika da pomognemo rastu poslovanja i razvoju marketinške komunikacije.“
MSC Cruises četvrta je vodeća kompanija za kružna putovanja na svijetu, prisutna u više od 40 zemalja. Suvremena flota broji 12 brodova koji su u 2012. godini prevezli više od 1,4 milijuna putnika. Kompanija je dio MSC grupacije, jedne od najvećih na području pomorskog teretnog prijevoza s višegodišnjim iskustvom te u potpunosti u privatnom vlasništvu.