Najvredniji evropski brend je Louis Vuitton (LVMH group), a zatim slede Nokia i Vodafon. Studija o vrednosti evropskih brendova eurobrand2010 obuhvatila je više od 3.000 robnih marki korporacija iz 24 zemlje, a to je predstavio bečki Institut za evropske brendove.Prema analizi Instituta najskupljih ili najvrednijih brendoviau Evropi, LVMH je vredan 27.638 milijardi evra, Nokia – 25.331 milijardi evra, Vodafone - 25.318 milijardi evra, a zatim slede InBev, Unilever, Telefonica, Nestldzh (Nestld'z), Deutsche Telekom, Sat Miller i Mercedez-Benz.
Najvredniji evropski brend je Louis Vuitton (LVMH group), a zatim slede Nokia i Vodafon.
Studija o vrednosti evropskih brendova eurobrand2010 obuhvatila je više od 3.000 robnih marki korporacija iz 24 zemlje, a to je predstavio bečki Institut za evropske brendove.
Prema analizi Instituta najskupljih ili najvrednijih brendoviau Evropi, LVMH je vredan 27.638 milijardi evra, Nokia – 25.331 milijardi evra, Vodafone - 25.318 milijardi evra, a zatim slede InBev, Unilever, Telefonica, Nestldzh (Nestld'z), Deutsche Telekom, Sat Miller i Mercedez-Benz.
Najveći rast vrednosti zabeležen je u farmaceutskoj, biotehnološkoj i zdravstvenoj industriji.
Najveći rast vrednosti u proteklih godinu dana zabeležila je farmaceutska kompanija GlaxoSmithKline (34,6 posto), a zatim slede Sanofi Aventis i Novartis.