Organizatori akcije "Najbolje iz Srbije" ove godine će prvi put birati najbolji brend u oblasti trgovinske robne marke i novi najuspešnije uveden brend. Ministarstvo trgovine, sa Privrednom komorom Srbije i dnevnim listom "Privredni pregled", već sedam godina organizuje akciju u kojoj se biraju najbolji brendovi, sa ciljem da se promovišu vrednosti domaće privrede i tržišnog načina razmišljanja i ponašanja.Ove godine biraće se najbolji brendovi u 24 kategorije iz oblasti robe svakodnevne potrošnje, trajnih potrošnih dobara i usluga. Takođe će se birati i korporativni brendovi - domaći i strani, kao i strani robni brend koji se proizvodi kod nas.
Organizatori akcije "Najbolje iz Srbije" ove godine će prvi put birati najbolji brend u oblasti trgovinske robne marke i novi najuspešnije uveden brend, izjavila je danas Tanjugu pomoćnica ministra trgovine Ljiljana Stanković.
Ona je podsetila da Ministarstvo trgovine, sa Privrednom komorom Srbije i dnevnim listom "Privredni pregled", već sedam godina organizuje akciju u kojoj se biraju najbolji brendovi, sa ciljem da se promovišu vrednosti domaće privrede i tržišnog načina razmišljanja i ponašanja.
Ove godine biraće se najbolji brendovi u 24 kategorije iz oblasti robe svakodnevne potrošnje, trajnih potrošnih dobara i usluga. Takođe će se birati i korporativni brendovi - domaći i strani, kao i strani robni brend koji se proizvodi kod nas, istakla je Stanković.
Zahtevi za učešće su, prema njenim rečima, poslati na 2.700 adresa, a rok za prijavu je 10. novembar. Za sve domaće proizvođače koji ne poseduju snažne brendove i koji ne mogu sami da plasiraju svoje proizvode kroz velike trgovinske lance u Srbiji, a još manje u regionu, veoma značajna izvozna strategija je trgovinska robna marka, kazala je Stankovićeva, govoreći o uvodjenju novih kategorija koje će se nagradjivati od ove godine.
"Želimo da podstaknemo i trgovce da razvijaju sopstveni asortiman robnih marki i da izvore snabdevanja traže u domaćim proizvodjačima, koji uglavnom nisu zastupljeni kod njih kroz proizvode sopstvene marke, ili da robnu marku proizvode već dokazani proizvodjači jakih brendova koji imaju višak kapaciteta", precizirala je ona.
Stankovićeva je dodala da je najjača izvozna strategija - izvoz kroz sopstvene trgovinske lance koji su internacionalizovali poslovanje u regionu, kao i strategija izvoza kroz proizvodnju trgovinskih marki za strane lance koji posluju na stranim tržištima.