PKS - Brend institucija 2011.

Bez autora
Jun 13 2011

Na sedmoj "Brend konferenciji" održanoj u Beogradu, Privredna komora Srbije (PKS) dobila je specijalno priznanje Brend institucija 2011. godine.U okviru "Brend konferencije", koju organizuje "Mass Media International", specijalne nagrade dobili su i Emir Kusturica, kao ličnost godine u kulturi i umetnosti, Novak Đoković, ličnost godine u sportu, Dušan Bajatović, generalni direktor " JP Srbijagas", kao ličnost godine u privredi.

PKS - Brend institucija 2011.Na sedmoj "Brend konferenciji" održanoj u Beogradu, Privredna komora Srbije (PKS) dobila je specijalno priznanje Brend institucija 2011. godine.

U okviru "Brend konferencije", koju organizuje "Mass Media International", specijalne nagrade dobili su i Emir Kusturica, kao ličnost godine u kulturi i umetnosti, Novak Đoković, ličnost godine u sportu, Dušan Bajatović, generalni direktor " JP Srbijagas", kao ličnost godine u privredi.

Kako je danas istaknuto na sajtu PKS, tradicija dugogodišnjeg uspešnog delovanja, pozitivna energija, snažna prepoznatljivost brenda i vrhunska društvena pozicija, odlična komunikacija i imidž u stručnoj i široj javnosti, pozitivan razvojni trend, aktivna svest o društvenoj odgovornosti implementirana u poslovnu filozofiju i funkcionalan doprinos u jačanju poslovnog ambijenta i ukupnog nacionalnog brenda Srbije su osnovni elementi odluke da PKS bude izabrana za ekskluzivnog nosioca nagrade u kategoriji Brend institucija 2011. godine.

Na osnovu niza kriterijuma, analize bazirane na osnovu opšteprihvaćenih brending tehnologija i stručnih konsultacija menadžmenta sedme Međunarodne Brend konferencije sa vodećim domaćim i stranim ekspertima iz oblasti brendinga i biznisa, PKS je ocenjena kao institucija sa vrhunskim kvalifikacijama za poziciju brend institucije, odnosno, institucije koja se svojim radom i svojom filozofijom posebno ističe u razvoju brendinga kao nauke i poslovne prakse, dodaje se u saopštenju.

Sedma Brend konferencija "Brending regiona i gradova - strane direktne investicije, rast izvoza i razvoj turizma" bila je posvećena brendingu, kao strateškom instrumentu razvoja i pozicioniranja regiona i gradova, kao investicionih prostora i turističkih destinacija. Konferencija se bavila funkcijom brendinga u realizaciji tri najvažnija ekonomska cilja, a to su privlačenje stranih direktnih investicija, rast izvoza i razvoj turizma. Misija Brend konferencije je informisanje i edukacija, promocija i afirmacija, susret i umrežavanje ljudi, institucija i kompanija, otkrivanje novih potencijala i mogućnosti saradnje, kao i pokretanje novih inicijativa i partnerstava.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik