Reklamni bilbordi sa imenima osam gradova - Bujanovac, Vranje, Leskovac, Pirot, Kragujevac, Loznica, Inđija i Subotica sa opisanim uslovima za ulaganje u te sredine, osvanuli su danas na Aerodomu "Nikola Tesla". Svaka od opština se predstavila u onome u čemu je najbolja i po čemu je prepoznatljiva. Tako se Loznica promoviše kao voćarski kraj sloganom "Plodno ulaganje", Subotica reklamira obnovljive izvore energije uz slogan "Snaga inovacije" i sliku šarenog zmaja na vetru, a na posteru Kragujevca brzinometar pokazuje da je ovaj grad "U petoj brzini" - kada su investicije u pitanju (asocijacija na "Fijat"). Cilj ove reklamne kampanje pod nazivom "Srbija ima povoljno poslovno okruženje", koju je pokrenula Nacionalna alijansa za lokalni ekonomski razvoj (NALED) u saradnji sa beogradskim aerodromom, je da promoviše gradove Srbije tako što će na prometnim mestima, gde prolazi najviše stranaca da predstavi opštine koje su spremne za nova ulaganja.
Reklamni bilbordi sa imenima osam gradova - Bujanovac, Vranje, Leskovac, Pirot, Kragujevac, Loznica, Inđija i Subotica sa opisanim uslovima za ulaganje u te sredine, osvanuli su danas na Aerodomu "Nikola Tesla".
Svaka od opština se predstavila u onome u čemu je najbolja i po čemu je prepoznatljiva.
Tako se Loznica promoviše kao voćarski kraj sloganom "Plodno ulaganje", Subotica reklamira obnovljive izvore energije uz slogan "Snaga inovacije" i sliku šarenog zmaja na vetru, a na posteru Kragujevca brzinometar pokazuje da je ovaj grad "U petoj brzini" - kada su investicije u pitanju (asocijacija na "Fijat").
Cilj ove reklamne kampanje pod nazivom "Srbija ima povoljno poslovno okruženje", koju je pokrenula Nacionalna alijansa za lokalni ekonomski razvoj (NALED) u saradnji sa beogradskim aerodromom, je da promoviše gradove Srbije tako što će na prometnim mestima, gde prolazi najviše stranaca da predstavi opštine koje su spremne za nova ulaganja, rečeno je danas na konferenciji za novinare, koja je obeležila i početak kampanje.
Ideja je da se pored aerodroma, panoi, bilbordi, baneri i zastave nađu i na drugim mestima, poput železničke ili autobuske stanice, ili niškog aerodroma, gde prolazi najveći broj stranaca.
Predsednik Upravnog odbora NALED-a Čedomir Čupić istakao je da Srbija već ima povoljno poslovno okruženje, ocenjujući da je to, pre svega, zasluga "vrednih ljudi iz opština, ali i njihovih partnera".
On je podsetio da je NALED pokrenuo projekat certifikacije opština i da je pomenutih osam opština dobilo certifikat i ispunilo standarde koji garantuju da će potencijalni investitori dobiti usluge i informacije na način koji olakšava poslove i aktivnosti koje spadaju u nadležnost lokalnih samouprava.
Državni sekretar za regionalni razvoj u Ministarstvu ekonomije i regionalnog razvoja Dragijana Radonjić-Petrović naglasila je da "bez investicija nema napretka za Srbiju".
Ona je podsetila da to ministarstvo već ulaže napore da podsticajima za zapošljavanje i poreskim olakšicama omogući dolazak većeg broja invesitora, ističući da je to nemoguće činiti bez partnerskog odnosa sa lokalnim samoupravama.
Direktorka misije Američke organizacije za međunarodni razvoj (USAID) Suzan Fric izjavila je da je poboljšanje poslovnog ambijenta preduslov za privlačenje investicija i istakla da će ova organizacija podržati svaki projekat koji podstiče otvaranje novih radnih mesta.
Nacionalna alijansa za lokalni ekonomski razvoj je nevladina organizacija nastala 2006. godine i njena misija je, kako je predočeno, da omogući dijalog lokalnih i republičkih vlasti, institutucija i privatnog sektora, i tako stvori privredni ambijet koji će olakšati poslovanje u Srbiji i privući nove investicije.