Remarketing je deo marketinga koji pronalazi ljude koji su već obuhvaćeni vašom marketinškom komunikacijom. Pretpostavljajući da oni već imaju određeno znanje o Vašoj marki ili kompaniji, poruka mora biti drugačija. Druga stvar koja mora biti drugačija je – naravno – pitanje ciljnog reklamiranja. Najbolji primer remarketinga je slanje kataloga proizvoda na zahtev. Taj zahtev je motivisan velikom marketinškom kampanjom. Ako potencijalni kupac pozitivno odgovori, prodavac koristi različiti, a često i skuplji način komunikacije. Ovo je mnogo lakše putem Interneta. Potencijalne kupce možete identifikovati čak i bez ikakve aktvnosti potencijalnog kupca kao što su telefonski poziv ili mejl. Rešenje je retargeting. Ova marketinška tehnika omogućava ciljano reklamiranje ljudima koji su prethodno posetili vaš vebsajt. U većini slučajeva, to su ljudi koji su najviše zainteresovani za Vaše proizvode ili usluge. Međutim, prema našim istraživanjima, prilikom prve posete oni nisu spremni za kupovinu. U tom trenutku Retargeting ulazi u igru.
Remarketing je deo marketinga koji pronalazi ljude koji su već obuhvaćeni vašom marketinškom komunikacijom.
Pretpostavljajući da oni već imaju određeno znanje o Vašoj marki ili kompaniji, poruka mora biti drugačija. Druga stvar koja mora biti drugačija je – naravno – pitanje ciljnog reklamiranja.
Najbolji primer remarketinga je slanje kataloga proizvoda na zahtev. Taj zahtev je motivisan velikom marketinškom kampanjom. Ako potencijalni kupac pozitivno odgovori, prodavac koristi različiti, a često i skuplji način komunikacije.
Ovo je mnogo lakše putem Interneta. Potencijalne kupce možete identifikovati čak i bez ikakve aktvnosti potencijalnog kupca kao što su telefonski poziv ili mejl. Rešenje je retargeting.
Ova marketinška tehnika omogućava ciljano reklamiranje ljudima koji su prethodno posetili vaš vebsajt. U većini slučajeva, to su ljudi koji su najviše zainteresovani za Vaše proizvode ili usluge. Međutim, prema našim istraživanjima, prilikom prve posete oni nisu spremni za kupovinu. U tom trenutku Retargeting ulazi u igru. On prati ove posetioce u toku njihovog surfovanja mrežom. Podseća ih na proizvode i usluge oglašivača sve dok ne požele da kupe ili saznaju više o proizvodu.
Zahvaljujući retargetingu možete podsećati svoje potencijane kupce nakon što napuste Vaš vebsajt. Takva kampanja povećava svest o Vašoj marki i u velikom broju slučajeva dovodi do kupovine. Cilj takve kampanje takođe može biti i drugačiji, npr. registracija ili zahtev za obaveštenja.
Efikasni načini korišćenja retargetinga su konteksutalne PPC (plaćanje po kliku) reklame kao što su Etarget i AdWords. U oba slučaja možete koristiti retargeting posebno ili kao deo postojeće kampanje.
Princip retargetinga je veoma jednostavan. Treba da ubacite specijalni retargeting kod direktno na Vaš vebsajt. Ako posetilac dođe na vebsajt, sistem će ga pratiti. Pošto napusti vebsajt, vaša reklama će početi da se pojavljuje na mestima za reklamiranje Etargeta. U slučaju Etargeta, medijski prostor je na više od 300 vebsajtova.
Iskustva iz inostranstva pokazuju da ovakvo reklamiranje može podići željene radnje (kao što su narudžbine, registracije itd.) stotinama porcenta. U međuvremenu, ono znatno smanjuje bounce rate.
Jedna od prednosti je cena. Obično je slična normalnom PPC reklamiranju. To je jedan od razloga zašto je efikasnost znatno veća od bilo kog načina reklamiranja.