Slovenačka kompanija Petrol je državni prvak u marketingu

Bez autora
Jun 10 2024

Kompanija Petrol je, prema mišljenju stručne komisije, ostavila najveći pečat u svim raspisanim kategorijama.

Kako je komisija zapisala u obrazloženju, “izuzetno je lijepo vidljiva dugoročna usmjerenost kompanije ka korisniku. U svim predstavljenim aktivnostima marketing je bio pokretačka snaga projekata. Uprkos brojnim oblastima kojima se kompanija bavi, trude se uvijek staviti korisnika u središte i tako poboljšati njegovo iskustvo.”

U Društvu za marketing Slovenije (DMS), koje organizira SMK zajedno sa časopisom Finance, ove godine su nagradu marketinške izvrsnosti raspisali u tri kategorije. Primili su 38 prijava, pri čemu prijavljeni projekti adresiraju veoma različite izazove, koje su finalisti neslužbenog državnog prvenstva u marketingu uvjerljivo savladali.

Kompanija NLB je s projektom Izvrsnost upravljanja brendom NLB pobijedila u kategoriji izvrsnosti marketinške strategije. Atlantic Grupa je u kategoriji izvrsnosti održivog poslovanja i društvene odgovornosti trijumfovala s projektom Donat. Brinite o svojoj probavi, brinite o sebi. Kako brend Donat uključuje održivost u cjelokupno poslovanje, prenosi Media marketing.

U kategoriji korak ispred drugih raspisane su četiri podkategorije. Najbolju novost ili inovaciju u jednom od 7P predstavila je kompanija Petrol s projektom Obnovljena marketinška i komunikacijska strategija nove aplikacije Petrol GO. Nagrada u združenoj podkategoriji za najbolji novi poslovni model odnosno za transformaciju ili optimizaciju poslovnih procesa pripada Poslovnom sistemu Mercator za obnovu lojalnog sistema Pika. Kompanija Atlantic Grupa je trijumfovala u podkategoriji odgovor na izvanredne okolnosti s projektom Argeta – ista srčanost i ista predanost zaslužuju istu podršku.

Među finalistima su još bili IPROM, Kontron i Telekom Slovenije.

Marlesu nagrada za proboj

Kompanija Marles kuće Maribor zaslužila je posebnu nagradu za proboj prvenstveno zbog izuzetnog prikaza, kakvu razliku u kompaniji može napraviti marketing s dovoljno velikom ulogom. Članovi stručne komisije ističu da se radi o srednje velikoj kompaniji s niskim marketinškim budžetom, ali su uprkos tome u jednoj godini napravili gigantski skok u ulozi marketinga i najveći proboj.

Prilika za kompanije i marketinške stručnjake da pokažu u čemu su dobri

“Raduje nas što su kompanije ove godine na natječaj prijavile gotovo dvostruko više projekata u odnosu na prošlu godinu. Posebno nas raduje povećanje broja prijava iz segmenta B2B. Natječaj za marketinšku izvrsnost je jedan od važnih kanala preko kojeg stručnjaci za marketing i kompanije u kojima djeluju mogu pokazati u čemu su dobri. Radi se o kompanijama koje su svjesne koliko je važna funkcija marketinga u postizanju poslovnih ciljeva. Te kompanije su istovremeno i uzor ostalima koji tek koračaju tim putem,” sažela je ovogodišnje dojmove Tanja Kavran, izvršna direktorica DMS.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik