U analizi marketinškog magazina Campaign, Sony proglašen je za najbolju azijsku robnu marku. Campaign je istraživanje sproveo među potrošačima u Australiji, Kini, Indiji, Japanu, Hong Kongu, Maleziji, Singapuru, Tajvanu, Južnoj Koreji i Tajlandu. Među prvih pet našli su se Panasonic, LG, Samsung i Canon.Pet prvoplasiranih kompanija zadržale su prošlogodišnje pozicije, što govori o čvrstom poverenju koje uživaju među azijskim potrošačima. Među prvih 100 nema nijedne kompanije iz Kine, dok se tek na 102. poziciji nalazi najbolje plasirana kineska kompanija Haier, proizvođač elekronskih uređaja.
U analizi marketinškog magazina Campaign, Sony proglašen je za najbolju azijsku robnu marku.
Campaign je istraživanje sproveo među potrošačima u Australiji, Kini, Indiji, Japanu, Hong Kongu, Maleziji, Singapuru, Tajvanu, Južnoj Koreji i Tajlandu.
Među prvih pet našli su se Panasonic, LG, Samsung i Canon. Pet prvoplasiranih kompanija zadržale su prošlogodišnje pozicije, što govori o čvrstom poverenju koje uživaju među azijskim potrošačima.
Među prvih 100 nema nijedne kompanije iz Kine, dok se tek na 102. poziciji nalazi najbolje plasirana kineska kompanija Haier, proizvođač elekronskih uređaja. Amul, kompanija koja se bavi proizvodnjom mlečnih proizvoda i sladoleda, nalazi se na 89. mestu, i ona je najbolje plasirana indijska firma.
Proizvođači luksuznih roba, kao što su Chanel, Rolex i BMW našli su se tek na 30., 41. i 49. mestu. Prada, iako je ove godine izašla na berzu u Hong Kongu, nalazi se tek na 348. mestu i u odnosu na prošlu godinu ostvarila je pad od skoro 100 pozicija.