Srbija na mapi vodeće globalne PR konsultantske kuće

Bez autora
Jan 09 2011

Vodeća globalna konsultantska kompanija za odnose s javnošću (PR) "Kečum" saopštila je danas da je na putu da zaokruži svoju strategiju i da je i Srbija na njenoj poslovnoj mapi. Pored Srbije, "Kečum" u regionu posluje i u Hrvatskoj, Sloveniji, Mađarskoj, Rumuniji, Bugarskoj, Grčkoj i drugim zemljama, a na globalnom nivou posluje u 103 filijale u 66 država, pri čemu saradnja sa 25 najvećih klijenata traje u proseku čak 10,4 godine. Uz poštovanje lokalnih kulturnih obrazaca, poslovnih tokova i funkcionisanja medija, što je i do sada bio slučaj, klijenti danas mogu da računaju na integrisanu komunikaciju na svim tržištima na kojima posluju, uz efikasnije korišćenje resursa kojima raspolažu. Bilo da kompanije posluju globalno, od Amerike do Azije, ili samo u regionu Istočne Evrope, ili Zapadnog Balkana, poslovno opravdana i finansijski najisplativija je odluka da njihove komunikacije vodi samo jedna PR kompanija.

Srbija na mapi vodeće globalne PR konsultantske kućeVodeća globalna konsultantska kompanija za odnose s javnošću (PR) "Kečum" saopštila je danas da je na putu da zaokruži svoju strategiju i da je i Srbija na njenoj poslovnoj mapi.

Pored Srbije, "Kečum" u regionu posluje i u Hrvatskoj, Sloveniji, Mađarskoj, Rumuniji, Bugarskoj, Grčkoj i drugim zemljama, a na globalnom nivou posluje u 103 filijale u 66 država, pri čemu saradnja sa 25 najvećih klijenata traje u proseku čak 10,4 godine.

"Uz poštovanje lokalnih kulturnih obrazaca, poslovnih tokova i funkcionisanja medija, što je i do sada bio slučaj, naši klijenti danas mogu da računaju na integrisanu komunikaciju na svim tržištima na kojima posluju, uz efikasnije korišćenje resursa kojima raspolažu, istakla je Ljiljana Boljanović, direktorka "Kečum Pleonove" agencije u Srbiji.

Bilo da kompanije posluju globalno, od Amerike do Azije, ili samo u regionu Istočne Evrope, ili Zapadnog Balkana, poslovno opravdana i finansijski najisplativija je odluka da njihove komunikacije vodi samo jedna PR kompanija, smatra Boljanović.

Agenciju "Olaf&McAteer" osnovao je 2002. godine Srdan Đurić, kao jednu od prvih domaćih agencija za odnose s javnošću u Srbiji.

Posle šest godina uspešnog rada, kako se navodi u saopštenju dostavljenom Tanjugu, agencija je dobila priznanje i poziv da se priključi najvećoj evropskoj konsultantskoj mreži "Pleon", u čijem sastavu i pod imenom "Pleon Olaf&McAteer", posluje od 2008. godine.

U poslednjih pet godina, agencija se nalazi među prvih pet vodećih agencija u Srbiji po ostvarenim prihodima, a u 2009. bila je na trećem mestu.

Od osnivanja do danas, agencija je sarađivala sa više od 120 klijenata u našoj zemlji, među kojima su "Telekom Srbija", "Apatinska pivara", "Džapen tobako internešenel", "Gasprom", "Filips", "Majkrosoft", "Dunav osiguranje", Agencija za privatizaciju, Beogradska filharmonija, Aerodrom "Nikola Tesla", "Centroproizvod", "Viktorija grup","Helenik Petroleum" i mnoge druge firme.

Nakon zauzimanja liderske pozicije u Americi i Evropi, agencija "Kečum" je saopštila da je povećala nivo investicija i preuzela većinsko vlasništvo u svojim agencijama u Kini, čime je osigurala još značajnije prisustvo firme na azijskom tržištu.

Ovo širenje došlo je posle preuzimanja ruske kompanije "Maslov PR" u oktobru 2010. godine, pozicioniranja u regionu Bliskog Istoka i Severne Afrike i spajanja "Kečuma" sa kompanijom "Pleon" u Evropi, nakon čega je formirana i najveća konsultanstka kuća u oblasti komunikacija u ovom regionu - "Kečum Pleon".

Ovakvoj odluci doprinela je rastuća tražnja velikih međunarodnih klijenata za objedinjenim komunikacijama, što i jeste cilj strategije "Kečuma" da podržava svoje klijente na vodećim globalnim tržištima.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik