Vlada ulaže velike napore u popravljanje svog imidža kojim još nije zadovoljna, ali je bolji u poslednjih deset godina. Oblast marketinga je značajna za Vladu Srbije, a njen zadatak je poboljšanje imidža naše zemlje.Predsednik Vlade Republike Srbije Mirko Cvetković prisustvovao je dodeli priznanja časopisa “Taboo” najboljim agencijama, pojedincima i specijalizovanim preduzećima za poslovanje u oblasti marketinških usluga u Srbiji. Nagrada za marketinšku ličnost godine dodeljena je predsedniku Upravnog odbora agencije “Leo Burnett” Miši Lukiću.
Vlada ulaže velike napore u popravljanje svog imidža kojim još nije zadovoljna, ali je bolji u poslednjih deset godina.
Oblast marketinga je značajna za Vladu Srbije, a njen zadatak je poboljšanje imidža naše zemlje.
Predsednik Vlade Republike Srbije Mirko Cvetković prisustvovao je dodeli priznanja časopisa “Taboo” najboljim agencijama, pojedincima i specijalizovanim preduzećima za poslovanje u oblasti marketinških usluga u Srbiji.
Nagrada za marketinšku ličnost godine dodeljena je predsedniku Upravnog odbora agencije “Leo Burnett” Miši Lukiću.
Nagradu “Zlatni svetionik” za iskazano vizionarstvo u rukovođenju dobio je generalni direktor “Srbijagasa” Dušan Bajatović, a nagradu “Zlatno pero” dobili su urednici i novinari Miloš Tanasković, Radojka Nikolić i Mijat Lakićević.
Nagrada “Punom parom napred”, koja se dodeljuje najuspešnijoj agenciji za odnose sa javnošću u Srbiji, četvrti put zaredom uručena je kompaniji “McCann Erickson Public Relations”.
Nagradu “Zlatno kormilo” za višegodišnje tržišno prisustvo i ostvarene pozitivne rezultate u poslovanju dobio je direktor marketinga USAID-a za Agrobiznis projekat Remer Lane.
Među dobitnicima nagrade “Zlatni pečat” je i Skupština opštine Lučani za organizaciju Sabora trubača u Guči.