Zahvaljujući modnoj kući „Balensijaga“ na Nedelji mode u Parizu debi na modnoj pisti su imali Homer i Mardž Simpson, u pratnji Barta, Lize i Megi. Kim Kardašijan, Kanje Vest i Džastin Biber su se pridružili Ani Vintur da aplaudiraju iz prvog reda.
Bio je to vrhunac Pariske nedelje mode. Publika se zabavila zahvaljujući posebnoj desetominutnoj epizodi Simpsonovih u kojoj su stanovnici iz Springfilda doputovali u Pariz da se prošetaju pistom kuće „Balensijaga“.
Mardž je konačno obukla tim povodom haljinu iz snova, a Homer je umalo pao u nesvest kada je video njenu cenu od 19.000 dolara. Homer se inače pojavio sa jednom visećom minđušom.
Instinkt kreativnog direktora Demne Gvasalijea, obožavatelja ove animirane serije, da će gosti više voleti epizodu Simpsonovih nego tradicionalnu reviju na modnoj pisti, bio je najhrabriji simbol posebnog pomaka koji se osetio tokom ove, prve Nedelje mode u Parizu koja se vratila u „živi“ format.
Saradnja „Balensijage“ sa Simpsonovima, pokazala je i kako se Homer bori da izgovori naziv marke („Je li to Balenciagaga?").
Crtani film bio je samo polovina impresivnog pop-kulturnog iskustva koje je predstavila kuća „Balensijaga“. Projekciji su prethodili dolasci poznatih na crveni tepih, među kojima su bili Kardi Bi i Amber Valeta.
Odeća koja je mogla da se vidi na događaju bila je zapravo klasika brenda „Balensijaga“, ali ovde se manje radilo o odeći za novu sezonu, već više o potpuno novoj eri mode kao zabave.