Mladi Hrvati koji žele pokrenuti startup najviše su zainteresirani za sektor nekretnina, slično kao i Nijemci, Grci, Estonci i Islanđani, pokazalo je istraživanje tvrtke ZenBusiness koja poduzetnicima početnicima pomaže osoviti njihove biznise na noge.
Rezultati su dobiveni na temelju analize ključnih riječi povezanih uz osnivanje poduzeća koje pojedinci pretražuju na internetu u različitim zemljama Europe i svijeta, a zaključak je kako je velik interes za biznis nekretninama posljedica rastućih cijena na tržištima nekretnina, zbog čega u čak 16 posto europskih zemalja ljudi razmišljaju svoj posao organizirati upravo oko ovog sektora.
Osim nekretnina, dobar dio istočne Europe razmišlja o poduzetništvu u turističkom sektoru - recimo, Bjelorusi, Armenci, Makedonci, Gruzijci i Albanci, a uglavnom ih zanima pokretanje biznisa vezanih uz hotele, touroperatore ili putničke agencije.
Treći najpopularniji startup na području Europe jest onaj vezan uz usluge čišćenja pa tako samo na području Ujedinjenog Kraljevstva postoji 66.420 poduzeća koja pružaju usluge čišćenja, a za ovaj su sektor zainteresirani i Česi, Francuz te poduzetnici u Luksemburgu.
Stanovnici pet zemalja zainteresirani su pak za pokretanje stratupa vezanih uz odjeću i tekstil - riječ je o Slovencima, Slovacima, Portugalcima, Ircima i Dancima.
Naši susjedi Srbi pak ajviše su zainteresirani pokrenuti neki biznis vezan uz recikliranje, u BiH to je graditeljstvo, Mađari su najzainteresiraniji za kozmetiku dok na Malti najviše žele proizvoditi maske za mobitele.