Najveća kompanija za nekretnine na svetu ušla na tržište Srbije

Bez autora
Feb 07 2021

Keller Williams, najveća kompanija za nekretnine na svetu dodelila je master franšizu kompaniji Cvetković-Roškov i otvaranjem prvog market centra u Beogradu zvanično počela rad u Srbiji.

„S ponosom objavljujem da smo postali deo globalne mreže koju čini 50 zemalja sa 190.000 agenata ze nekretnine u 400 market centara pod okriljem kompanije Keller Williams“, izjavio je Miroslav Cvetković, regionalni direktor Keller Williams Srbija.

Cvetković je na skupu u Privrednoj komori Srbije rekao da se posle 25 godina poslovanja u posredovanju pri prodaji i zakupu nekretnina kroz agenciju Cvetković-Roškov priključio „najvećoj porodici agenata za nekretnine na svetu“.

Regionalna trening menadžerka Dušanka Kovačević izjavila je da je KW kompanija br. 1 po izboru klijenata i agenata širom sveta, da su je napravili agenti za agente i dodala da će ukupna ulaganja kompanije KW u tehnologiju na globalnom nivou dostići milijardu dolara.

„Fokus u radu kompanije je na edukaciji, Univerzitet Keller Williams raspolaže razvijenim sistemima koji nam omogućavaju da unapredimo znanje naših agenata u bilo kojem trenutku karijere“, izjavila je ona i dodala da je KW pre svega tehnološka kompanija.

„Posedujemo naprednu korisničku platformu i sopstveni cloud na kom gradimo globalnu mrežu nekretnina. Nekretnine na našoj mreži vidljive su svim agentima Keller Williams u svetu”, rekla je ona.

Na konferenciji za medije u organizaciji Privredne komore Srbije govorili su i Uroš Kandić, državni sekretar u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija, Branislava Simanić, direktorka Sektora preduzetništva u PKS, Ana Ilić, viša savetnica u Kabinetu predsednika Vlade Srbije, i Žarko Malinović, sekretar Udruženja za trgovinu. Kako je rečeno, modeli, sistemi i tehnologija koje KW donosi u Srbiju otvaraju nove mogućnosti za agente-preduzetnike i podižu standard usluge.

Vladan Petrović regionalni operativni direktor, rekao je da platforma KW omogućava agentima da naprave sopstveni brend, izgrade sopstveni biznis i postanu uspešni preduzetnici.

Širenje kompanije na tržištu Srbije podrazumeva otvaranje market centara u svim većim gradovima, a Zorica Joksović-Ivačković, regionalna market centar administratorka, dodala je da kompanija Keller Williams na globalnom nivou podržava agente da samostalno razvijaju svoje poslovanje.

„Otvaranjem novih market centara stvoriće se mreža uniformnih usluga najvišeg kvaliteta“, rekla je ona.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik