Predsednica Vlade Republike Srbije Ana Brnabić razgovarala je danas sa rukovodstvom Sekretarijata za legalizaciju Grada Beograda o mogućnosti njegovog efikasnijeg rada i uvođenju elektronske evidencije podnetih zahteva i elektronskog uvida građana u svoje predmete.Sekretarijat za legalizaciju Grada Beograda od danas raspolaže sa 12 skenera i tri čitača kartica sa elektronskim potpisom, koji će omogućiti da se rešenja o ozakonjenju šalju ka katastru elektronskim putem, čime se znatno skraćuje vreme neophodno za okončanje procesa legalizacije objekata.
Predsednica Vlade Republike Srbije Ana Brnabić razgovarala je danas sa rukovodstvom Sekretarijata za legalizaciju Grada Beograda o mogućnosti njegovog efikasnijeg rada i uvođenju elektronske evidencije podnetih zahteva i elektronskog uvida građana u svoje predmete.
Sekretarijat za legalizaciju Grada Beograda od danas raspolaže sa 12 skenera i tri čitača kartica sa elektronskim potpisom, koji će omogućiti da se rešenja o ozakonjenju šalju ka katastru elektronskim putem, čime se znatno skraćuje vreme neophodno za okončanje procesa legalizacije objekata.
Na sastanku održanom u Vladi Srbije postignut je dogovor o tome da se u što skorijem periodu izradi elektronska evidencija svih podnetih zahteva, koja će građanima omogućiti da u svakom trenutku mogu proveriti status svog predmeta putem interneta.
Brnabić je naglasila važnost nastavljanja dobre prakse elektronske uprave, koja je širom Srbije dala odlične rezultate i povećala efikasnost i transparentnost javne uprave.
S obzirom na to da u Beogradu postoji najveći broj objekata u Srbiji koji čekaju na legalizaciju, usaglašeno je da se sa ovom elektronskom evidencijom krene upravo od glavnog grada, nakon čega će ovaj elektronski sistem biti dostupan i u ostalim jedinicama lokalnih samouprava.
Ovo će biti samo jedan u nizu koraka koji su prethodnih nekoliko godina učinjeni kako bi se kreirala savremena elektronska uprava, koja je u potpunosti u službi građana.