Apatinska pivara uvela je točeni "staropramen" u odabranim lokalima u više od 70 gradova širom Srbije, sa željom da potrošačima u potpunosti približi tradiciju češkog ispijanja piva. Prvobitno je postavljeno 60 točilica, ali je njihov broj utrostručen, zbog velikog interesovanja potrošača za ovaj penušavi češki napitak od hmelja.U duhu česke pivarske tradicije, točeni "staropramen" sada je dostupan u 171 lokalu širom Srbije, a planirano je da se u 2011. godini distribuira još 50 točilica.
Apatinska pivara uvela je točeni "staropramen" u odabranim lokalima u više od 70 gradova širom Srbije, sa željom da potrošačima u potpunosti približi tradiciju češkog ispijanja piva.
Prvobitno je postavljeno 60 točilica, ali je njihov broj utrostručen, zbog velikog interesovanja potrošača za ovaj penušavi češki napitak od hmelja.
U duhu česke pivarske tradicije, točeni "staropramen" sada je dostupan u 171 lokalu širom Srbije, a planirano je da se u 2011. godini distribuira još 50 točilica.
Od juna, kada se pojavio na tržištu, "staropramen" je naišao na odličan prijem domaćih potrošača što je rezultiralo prodajom koja je nadmašila sva očekivanja.
"Staropramen" je prvo češko pivo na tržištu Srbije, a investicijom od pet miliona evra u početak proizvodnje, Apatinska pivara nastavila je sa ulaganjem u domaće tržište i donela inovaciju u ponudi za domaće ljubitelje piva.
Ovo pivo je iz srca Praga, sa tradicijom kvaliteta dugom više od 130 godina, i od juna se proizvodi u Apatinskoj pivari po licenci Pivovara Staropramen iz Praga. Apatinska pivara, kao jedan od najvećih izvoznika u Srbiji, nastojaće da u sledećem periodu "staropromen" uključi među proizvode koje prodaje na stranim tržištima.
Apatinska pivara je lider u proizvodnji piva u Srbiji, sa operativnim proizvodnim kapacitetom od četiri miliona hektolitara godišnje i oko 900 zaposlenih.