Poljoprivrednici Lijevče polja i Potkozarja očekuju mnogo od projekta "Fer trgovina", koji provodi Udruženje za ruralni razvoj Ruralna mreža iz Bosanske Gradiške. Projekt omogućava poljoprivrednicima zajednički istup i plasman proizvoda na banjalučkoj tržnici, a podrazumijeva pružanje marketinške pomoći, certifikaciju proizvoda i unifikaciju ambalaže. Slogan projekta je "Domaće je najbolje" i provodi se u cijeloj BiH. Nastoji se da se ostvari direktan kontakt između proizvođača i potrošača te povratak domaćih proizvoda na tržnice i zelene pijace, s prepoznatljivim logom "Plodovi sela", koji će biti istaknut na ambalaži. U Udruženju poljoprivrednika Zdrava hrana iz Liskovca očekuju da će projekt predstavljati pun pogodak.
Poljoprivrednici Lijevče polja i Potkozarja očekuju mnogo od projekta "Fer trgovina", koji provodi Udruženje za ruralni razvoj Ruralna mreža iz Bosanske Gradiške.
Projekt omogućava poljoprivrednicima zajednički istup i plasman proizvoda na banjalučkoj tržnici, a podrazumijeva pružanje marketinške pomoći, certifikaciju proizvoda i unifikaciju ambalaže.
- Slogan projekta je "Domaće je najbolje" i provodi se u cijeloj BiH. Nastojimo ostvariti direktan kontakt između proizvođača i potrošača te povratak domaćih proizvoda na tržnice i zelene pijace, s prepoznatljivim logom "Plodovi sela", koji će biti istaknut na ambalaži - rekla je Slavica Kesić iz Udruženja Ruralna mreža.
U Udruženju poljoprivrednika Zdrava hrana iz Liskovca očekuju da će projekt predstavljati pun pogodak.
- Imamo ogromne mogućnosti u proizvodnji, ali bez kolektivnog nastupa na tržištu šanse su nam male. Naši proizvodi po kvalitetu se mogu mjeriti s najboljim proizvodima sa zapadnoevropskog tržišta, ali kaskali smo u pogledu marketinga i ambalaže - ističe predsjednik Udruženja Husref Bradarić.
Poboljšati plasman
Predstavnici Udruženja Ruralna mreža istakli su da BiH godišnje uvozi voće i povrće u vrijednosti od 100 miliona eura. Projektom "Fer trgovina" nastoji se smanjiti uvoz i poboljšati plasman domaćih proizvoda.