Kampanja “Prirodno iz Srbije“ počinje 30. septembra 2010. godine u Smederevu, i ima za cilj da predstavi male poljoprivredne proizvođače. Takođe, njen cilj je da krajnjim potrošačima ponudi informacije o najbitnijim temama kada je reč o hrani, njenom kvalitetu i bezbednosti. Ova kampanja, koja će u narednih godinu dana obuhvatiti 12 okruga u Srbiji, nacionalnog je karaktera. Zadatak resornog Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede jeste da pruži podršku svima koji žive od poljoprivrede da bi i ubuduće tako nastavili i omogućili svim građanima da sa zadovoljstvom koriste kvalitetne prirodne proizvode sa našeg područja. Resorno ministarstvo donelo je 31 zakon, a među njima i Zakon o bezbednosti hrane i organskoj proizvodnji, kao i 150 podzakonskih akata iz oblasti poljoprivrede koji predstavljaju usklađivanje sa evropskim standardima i regulativom, što je sve naišlo na podršku EU.
Kampanja “Prirodno iz Srbije“ počinje 30. septembra 2010. godine u Smederevu, i ima za cilj da predstavi male poljoprivredne proizvođače.
Takođe, njen cilj je da krajnjim potrošačima ponudi informacije o najbitnijim temama kada je reč o hrani, njenom kvalitetu i bezbednosti.
Ova kampanja, koja će u narednih godinu dana obuhvatiti 12 okruga u Srbiji, nacionalnog je karaktera.
Zadatak resornog Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede jeste da pruži podršku svima koji žive od poljoprivrede da bi i ubuduće tako nastavili i omogućili svim građanima da sa zadovoljstvom koriste kvalitetne prirodne proizvode sa našeg područja.
Resorno ministarstvo donelo je 31 zakon, a među njima i Zakon o bezbednosti hrane i organskoj proizvodnji, kao i 150 podzakonskih akata iz oblasti poljoprivrede koji predstavljaju usklađivanje sa evropskim standardima i regulativom, što je sve naišlo na podršku EU.