U prvih devet meseci 2012. godine bečejski Sojaprotein prodao je 139.605 tona sojinih proizvoda, što je rast od devet posto u odnosu na isti period 2011. U strukturi prodaje raste učešće proizvoda viših faza prerade (sa 21,7 posto na 25,3 posto) nauštrb sojine sačme i ulja. U ukupnoj prodaji, količinski posmatrano, došlo je do rasta izvoza koji sada učestvuje sa 38,7 posto u odnosu na 35,1 posto prošle godine, a ovo povećanje u velikoj meri potiče od rasta izvoza proizvoda viših faza prerade. Vrednosno posmatrano, izvoz u prodaji učestvuje skoro 51 posto u odnosu na 47,8 posto prošle godine, čemu je doprinelo i kretanje kursa dinara u tekućoj godini. U skladu sa strategijom pomeranja ka proizvodima sa višom fazom obrade, Sojaprotein je u periodu januar-septembar prodao 35.303 tone proizvoda viših faza prerade (teksturati, brašno, lecitin), što je rast od 27 posto, sa tendencijom dodatnog rasta u trećem kvartalu.
U prvih devet meseci 2012. godine bečejski Sojaprotein prodao je 139.605 tona sojinih proizvoda, što je rast od devet odsto u odnosu na isti period 2011.
U strukturi prodaje raste učešće proizvoda viših faza prerade (sa 21,7 posto na 25,3 posto) nauštrb sojine sačme i ulja. U ukupnoj prodaji, količinski posmatrano, došlo je do rasta izvoza koji sada učestvuje sa 38,7 posto u odnosu na 35,1 posto prošle godine, a ovo povećanje u velikoj meri potiče od rasta izvoza proizvoda viših faza prerade. Vrednosno posmatrano, izvoz u prodaji učestvuje skoro 51 posto u odnosu na 47,8 posto prošle godine, čemu je doprinelo i kretanje kursa dinara u tekućoj godini.
U skladu sa strategijom pomeranja ka proizvodima sa višom fazom obrade, Sojaprotein je u periodu januar-septembar prodao 35.303 tone proizvoda viših faza prerade (teksturati, brašno, lecitin), što je rast od 27 posto, sa tendencijom dodatnog rasta u trećem kvartalu.
Sojaprotein je na tržište zemalja EU plasirao skoro 42.803 tona sojinih proizvoda, od čega 20.834 tone viših faza prerade, ili 79,2 posto ukupnog izvoza. Vrednosno, sa 34,8 miliona evra učešće tržišta EU u izvozu je još veće sa 85,5 posto. Rusko tržište čini 11,8 posto izvoza i to isključivo teksturata i brašna, dok se ostatak prodaje odnosi na CEFTA tržište gde se beleži pad prodaje i tržište Turske.
U proteklom periodu otvorena su vrata i nekih novih tržišta - Švajcarske, Švedske, Lihtenštajna, Južne Koreje, koja predstavljaju nagoveštaj novih izvoznih perspektiva ove kompanije.
Ukupan izvoz Soje, vrednosno posmatrano, u prvih devet meseci je iznosio 40,7 miliona evra, odnosno 4,6 milijardi dinara u poređenju sa 3,4 milijarde dinara u istom periodu 2011. godine.