Na londonskom sajamu vina, jedan od najvećih i najreferentnijih u svijetu među tisućama svjetskih proizvođača, svoje je blago izložilo i 25-ero hrvatskih vinara. Mnogi su ih zapazili. Kao i u Decanteru - referentnom časopisu koji određuje svjetske trendove, hrvatska vina su i nagrađena. Osvojiti Decanterovu nagradu golem je uspjeh, samo ove godine imali smo više od 14 tisuća prijavljenih proizvođača. I hrvatska vina postigla su dobar uspjeh, ona su svrstana u top pet vina tržišta u razvoju, izjavila je Lindsay Greatbatch iz Decantera. Decanter je tako Hrvatskoj dodijelio više od 50 medalja, od toga su dvije zlatne: za misno vino - traminac Đakovačke nadbiskupije te Kutjevačkim vinima za njihovu ledenu berbu. Englezi se otvaraju prema hrvatskim vinima, taj izvoz konstantno raste, prije tri godine hrvatskih vina nije bilo ovdje, ali trenutno u Englesku izvozi 21 hrvatski proizvođać.
Na londonskom sajamu vina, jedan od najvećih i najreferentnijih u svijetu među tisućama svjetskih proizvođača, svoje je blago izložilo i 25-ero hrvatskih vinara. Mnogi su ih zapazili. Kao i u Decanteru - referentnom časopisu koji određuje svjetske trendove, hrvatska vina su i nagrađena.
Osvojiti Decanterovu nagradu golem je uspjeh, samo ove godine imali smo više od 14 tisuća prijavljenih proizvođača. I hrvatska vina postigla su dobar uspjeh, ona su svrstana u top pet vina tržišta u razvoju, izjavila je Lindsay Greatbatch iz Decantera.
Decanter je tako Hrvatskoj dodijelio više od 50 medalja, od toga su dvije zlatne: za misno vino - traminac Đakovačke nadbiskupije te Kutjevačkim vinima za njihovu ledenu berbu.
Englezi se otvaraju prema hrvatskim vinima, taj izvoz konstantno raste, prije tri godine hrvatskih vina nije bilo ovdje, ali trenutno u Englesku izvozi 21 hrvatski proizvođać, kaže Josip Vitez,voditelj izvoza, Kutjevo d.d.
Koliko je još posla pred hrvatskim vinarima, govori i podatak da smo lani izvezli vina za samo 14 milijuna dolara, a uvezli za 22 milijuna dolara.
Ključ za riješavanje problema punih podruma hrvatskih vinara, to je izvoz, ono na što se moramo fokusirati to je izvozna strategija odnosno brendiranje hrvatskih vina na vanjskom tržištu, smatra Rajko Ružička iz HGK.
A najbolje mjesto za brendiranje hrvatskih vina upravo je Britanija, koja se priprema za Olimpijske igre i u ovoj godini očekuje više od 30 milijuna turista iz cijelog svijeta.