U zagrebačkom Hypo Centru večeras su dodijeljene treće Effie nagrade za najistaknutija komunikacijska postignuća u Hrvatskoj. U oštroj konkurenciji 42 rada, prijavljena od strane 30 oglašivača i 34 marketinške agencije, dodijeljene su 4 zlatne, 5 srebrnih i 3 brončane Effie nagrade. Oglašivač Podravka te agencije Bruketa&Žinić OM i Unex MPG, pobjednici su ovogodišnjih Effie nagrada s osvojenim Grand Prix-om za kampanju "Studenac - garancija dobrog gemišta" koja je osvojila i zlatnu nagradu u kategoriji Piće. Zlato za najbolje kampanje osvojili su Raiffeisen Bank s agencijama Bruketa&Žinić OM i Imago za kampanju "Pjevač“; Tele2 za "Smiley“ s agencijama Bruketa&Žinić OM i Media polis te Tomato u suradnji s agencijama Grey Worldwide Zagreb i McCann Erickson za kampanju "Puc' ga medo“. Najuspješnija agencija ovogodišnjeg Effie natjecanja je Bruketa&Žinić OM sa šest osvojenih Effie nagrada, dok su kod oglašivača najviše Effie-a osvojili Podravka, VIPnet i Tele2.
U zagrebačkom Hypo Centru večeras su dodijeljene treće Effie nagrade za najistaknutija komunikacijska postignuća u Hrvatskoj.
U oštroj konkurenciji 42 rada, prijavljena od strane 30 oglašivača i 34 marketinške agencije, dodijeljene su 4 zlatne, 5 srebrnih i 3 brončane Effie nagrade. Oglašivač Podravka te agencije Bruketa&Žinić OM i Unex MPG, pobjednici su ovogodišnjih Effie nagrada s osvojenim Grand Prix-om za kampanju "Studenac - garancija dobrog gemišta" koja je osvojila i zlatnu nagradu u kategoriji Piće.
Zlato za najbolje kampanje osvojili su Raiffeisen Bank s agencijama Bruketa&Žinić OM i Imago za kampanju "Pjevač“; Tele2 za "Smiley“ s agencijama Bruketa&Žinić OM i Media polis te Tomato u suradnji s agencijama Grey Worldwide Zagreb i McCann Erickson za kampanju "Puc' ga medo“. Najuspješnija agencija ovogodišnjeg Effie natjecanja je Bruketa&Žinić OM sa šest osvojenih Effie nagrada, dok su kod oglašivača najviše Effie-a osvojili Podravka, VIPnet i Tele2.
O dobitnicima ovogodišnjih Effie nagrada odlučivao je stručni žiri sastavljen od 24 marketinška stručnjaka - predstavnika oglašivača, marketinških, medijskih, PR i istraživačkih agencija te medijskih kuća na čelu s Dorjanom Zadkovićem (Vipnet).
Treću godinu za redom, u organizaciji HURA-e (Udruženja društava za tržišno komuniciranje) i Best Marketinga, Hrvatska je dio međunarodne inicijative Effie koja u više od četrdeset zemalja diljem svijeta te tri regionalna natjecanja, nagrađuje vrhunska marketinška postignuća, pri čemu je najbitnija poruka o učinkovitosti i rezultatima marketinških komunikacija koja je neovisna o veličini, trajanju i korištenim medijima.