Regionalni industrijski sindikat iz Varaždina danas je varaždinskom Trgovačkom sudu podnio prijedlog za pokretanje stečajnog postupka nad tvrtkom "Varaždin-bus" d.o.o. koja duguje radnicima plaće za svibanj, lipanj i srpanj ove godine. Uz to ta tvrtka, koja obavlja gradski prijevoz u Varaždinu, prema dvadesetak radnika nije ispunila ni obveze u iznosu od stotinjak tisuća kuna na temelju vansudskih i sudskih nagodbi. Budući da je na sastanku, održanom 18. kolovoza, direktor Frano Kristo izjavio kako je trgovačko društvo "Varaždin-bus" u blokadi, te da je prezaduženo i nesposobno za plaćanje, radnici su bili prisiljeni na podnošenje prijedloga za otvaranje stečaja. Direktora Varaždin-busa upozorili su da ne poduzima pravne radnje kojima bi se umanjila stečajna masa, remetilo ujednačeno namirenje vjerovnika ili pak kojima bi se pojedini stečajni vjerovnici stavili u povoljniji položaj.
Regionalni industrijski sindikat iz Varaždina danas je varaždinskom Trgovačkom sudu podnio prijedlog za pokretanje stečajnog postupka nad tvrtkom "Varaždin-bus" d.o.o. koja duguje radnicima plaće za svibanj, lipanj i srpanj ove godine, priopćio je taj sindikat.
Uz to ta tvrtka, koja obavlja gradski prijevoz u Varaždinu, prema dvadesetak radnika nije ispunila ni obveze u iznosu od stotinjak tisuća kuna na temelju vansudskih i sudskih nagodbi.
"Budući da je na sastanku, održanom 18. kolovoza, direktor Frano Kristo izjavio kako je trgovačko društvo "Varaždin-bus" u blokadi, te da je prezaduženo i nesposobno za plaćanje, radnici su bili prisiljeni na podnošenje prijedloga za otvaranje stečaja", navodi se u priopćenju Regionalnog industrijskog sindikata.
Dodaju kako su direktora Varaždin-busa upozorili da ne poduzima pravne radnje kojima bi se umanjila stečajna masa, remetilo ujednačeno namirenje vjerovnika ili pak kojima bi se pojedini stečajni vjerovnici stavili u povoljniji položaj.
S obzirom da Sindikat od prvog dana podržava projekt javnog gradskog prijevoza upućeno je i pismo Gradu Varaždinu od kojega se traži da prilikom odabira privremenog ili novog koncesionara uzme u obzir da vozači nisu primili plaće za posljednja tri mjeseca.
Od Grada se očekuje da budućem koncesionaru sugerira zapošljavanje barem dijela vozača koji u gradskom prijevozu putnika imaju najdulji staž, te one vozače koje terete veće obveze uzdržavanja.