Ringijer postao vlasnik 99,7 odsto akcija NIN-a

Bez autora
Apr 11 2010

Izdavačka kompanija Ringijer (Ringier) je saopštila da je danas na aukciji kupila dodatnih 13,2 odsto akcija Društva za novinsko-izdavčku delatnost NIN i tako postala vlasnik 99,7 odsto kapitala tog beogradskog nedeljnika. Ringijer je u prvoj godini od popisivanja ugovora o preuzimanju većinskog vlasništva u NIN-u ispunio sve preuzete obavaze iz socijalnog i investicionog programa. Prodaja NIN-a je uvećana za 25 odsto, a prosečni prodati tiraž je 16.200 primeraka. Ringijer je u martu prošle godine na tenderu kupio 70 odsto kapitala NIN-a za 810 hiljada evra i obavezao se na investicije od 186.607 evra. Pored nedeljnika NIN u vlasništvu Ringijera u Srbiji su i dnevne novine Blic i Alo, besplatne dnevne novine 24 sata, nedeljnici Puls i Blic Žena i mesečnik Blic Žena Kuhinja. Ringier je multinacionalno medijsko preduzeće koje ima 8.000 saradnika u 10 zemalja.

Ringijer postao vlasnik 99,7 odsto akcija NIN-aIzdavačka kompanija Ringijer (Ringier) je saopštila da je danas na aukciji kupila dodatnih 13,2 odsto akcija Društva za novinsko-izdavčku delatnost NIN i tako postala vlasnik 99,7 odsto kapitala tog beogradskog nedeljnika.

Ringijer je, kako se navodi u saopštenju, u prvoj godini od popisivanja ugovora o preuzimanju većinskog vlasništva u NIN-u ispunio sve preuzete obavaze iz socijalnog i investicionog programa. Prodaja NIN-a je uvećana za 25 odsto, a prosečni prodati tiraž je 16.200 primeraka. Ringijer je u martu prošle godine na tenderu kupio 70 odsto kapitala NIN-a za 810 hiljada evra i obavezao se na investicije od 186.607 evra.

Pored nedeljnika NIN u vlasništvu Ringijera u Srbiji su i dnevne novine Blic i Alo, besplatne dnevne novine 24 sata, nedeljnici Puls i Blic Žena i mesečnik Blic Žena Kuhinja. Ringier je multinacionalno medijsko preduzeće koje ima 8.000 saradnika u 10 zemalja.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik