Adidas je prodao Ribok kompaniji Autentik brends grup (ABG) za 2,1 milijardu evra (2,5 milijardi dolara).
Adidas je kupio Ribok 2006. godine za 3,8 milijardi dolara kako bi mogao da se takmiči sa najvećim rivalom Najkijem, no zbog slabe uspešnosti marke ulagači su vršili pritisak da se ona proda, piše Rojters.
U međuvremenu je Adidas uspeo da smanji dominaciju Najkija u Sjedinjenim Državama sa svojim sopstvenim brendom, uz pomoć saradnje sa slavnim osobama poput Kanjea Vesta, Bijonse i Farela Vilijamsa.
ABG je vlasnik više od 30 robnih marki.
Ribok će zadržati svoje sedište u Bostonu i nastaviti s radom u Severnoj i Latinskoj Americi, Azijsko-pacifičkoj regiji, Evropi i Rusiji, prenosi Index.
ABG je tokom 11 godina prikupio više od 30 brendova, koji se prodaju u 6.000 trgovina. Njegove robne marke uključuju lance odeće Aeropostale i Forever21, kao i časopis Sports ilustrejted.
"Dugo smo bili usmereni na Ribok i uzbuđeni smo što smo napokon dobili taj kultni brend", rekao je Džejmi Salter, osnivač, predsednik i izvršni direktor ABG-a.