Većina proizvođača automobila ide punom parom ka elektrifikaciji, ali za neke će, izgleda, taj put biti nešto teži nego što se očekivalo.
Jedno od velikih imena industrije koje bi moglo da se muči (neočekivano) sa elektrifikacijom, jeste Mercedes-Benz, čijim prodavcima nije lako kada treba da naprave profit od EV.
Mercedesovim prodavcima u SAD je bilo potrebno prosečno 82 dana da prodaju EV prema podacima iz prošlog meseca, mnogo duže od proseka za njihove luksuzne automobile (57 dana) i konkurenta BMW-a (38 dana). Električna linija ovog proizvođača automobila u SAD trenutno uključuje EQS i EQS SUV, EQE i EQE SUV, EQB, kao i premijum model, EQS SUV Maybach.
Sa cenama koje počinju od oko 53.000 dolara, Mercedesova EV linija bi mogla da cenom odvraća potencijalne mušterije, što prodavci žele da poprave popustima, ali u Mercedesu nisu baš spremni na kompromise.
Iz jednog salona su, tako, za Automotive News rekli da je Mercedesova nespremnost da ponudi popuste značajan razlog za pad tražnje. Dodali su i da su cene EV problem.
Cena možda nije tako velika prepreka za kupce Mercedesa kao za neke druge brendove, ali svi trenutno razmišljaju o novcu. Kamatne stope su visoke, a sve ostalo u životima kupaca je skuplje, tako da se sada obraća pažnja na apsolutno sve što se kupuje,
Takođe, tržište električnih vozila je tek u povoju, i kupci nisu baš zadovoljni zbog toga što uglavnom isle da ih proizvođači tretiraju kao "pokusne kuniće" kada isprobavaju nova tehnološka rešenja.