Nema krize za automobile

Bez autora
Sep 18 2011

Frankfurtski sajam automobila prilika je da se sumira dvogodišnji napredak proizvođača. U poslednje vreme od kako je kriza malo popustila u auto-biznisu, ma koliko to paradoksalno zvučalo, najskuplji automobili bolje se prodaju. "Mercedes", "BMV", "porše", "lamborgini" , "ferari", čekaju se od šest meseci do dve godine, a najskuplji "bugati vejron" prodat je unapred.Najbrži, najskuplji i najjači "bugati vejron sport", vredan milion i po evra, već je naručen u 150 primeraka od čega polovina ide u Aziju, a čak 30 odsto su kineski kupci.

Nema krize za automobileU poslednje vreme, ekonomska kriza u auto-biznisu popustila. Najskuplji automobili, najprodavaniji. “Bugati vejron” prodat unapred.

Frankfurtski sajam automobila prilika je da se sumira dvogodišnji napredak proizvođača. U poslednje vreme od kako je kriza malo popustila u auto-biznisu, ma koliko to paradoksalno zvučalo, najskuplji automobili bolje se prodaju. "Mercedes", "BMV", "porše", "lamborgini" , "ferari", čekaju se od šest meseci do dve godine, a najskuplji "bugati vejron" prodat je unapred.

Najbrži, najskuplji i najjači "bugati vejron sport", vredan milion i po evra, već je naručen u 150 primeraka od čega polovina ide u Aziju, a čak 30 odsto su kineski kupci. Onaj ko ga bude posedovao moći će, ako za to postoje uslovi, da ga vozi preko 400 kilometara na čas. Ipak, do 100 kilometra na sat najbrži na svetu je "lamborgini adventador".

"Lamborgini adventator" za svega 2,5 sekundi, dostigne ubrzanje od nula do 100 kilometar. Pokreće ga motor od 570 konjskih snaga. "Lamborgini" je procvetao od kada ga je "folksvagen" kupio i svake godine izbaci jedan automoibil premijum klase.

"Mercedes" će do 2015. godine na tržište izbaciti još pet novih modela. U ovoj kompaniji kažu da je kriza daleko iza nas i bez problema na tržište lansiraju modele, vredne preko 150.000 evra.

Andreas Binder iz "Mercedes Benca" objašnjava, da kupci idu ka premijum klasi i da se sada lakše prodaju prestižni automobili nego pre krize.

"Predviđamo da povećamo proizvodnju za 30 odsto, otvaramo novu fabriku u Mađarskoj, a u budućnosti bih voleo da nešto otvorimo i u Srbiji", rekao je Binder.

Barbara Samardžić iz Forda je rekla da se u današnje vreme ne prodaju zastareli i loše opremljeni automobili.

"Mi mislimo da se premijum modelima pa i onim u srednjoj klasi, približimo kupcima, jer svaki naš automobil u salonu nije modelski stariji od dve godine", precizirala je Barbara.

Prodaja "ferarija", "aston martina", "jaguara", "rols rojsa" i "poršea", takođe nije u krizi, jedino je problem da se i ovako snažni i savršeni modeli još dorade. Međutim, oni malo umereniji Japanci smatraju, da ipak ne treba preterivati i da će kriza ponovo doći.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik