Njujork Tajms kupio je Wordle, igru pogađanja reči koja je u poslednje vreme postala izuzetno popularna. Kako je objavio sam NYT, kupovina Wordlea samo je jedan u nizu poteza Timesa, koji do 2025. želi imati 10 miliona pretplatnika na svoje digitalno izdanje.
Iako tačan iznos za koji je NYT kupio Wordle nije poznat, radi se o iznosu od "sedam cifara", odnosno negde između jednog i 10 milijuna dolara. Times navodi da se radi o iznosu u "nižem rangu" tog raspona. Iz Wordlea su poručili da će igra "zasad ostati besplatna za sve nove i postojeće igrače".
Što je Wordle?
Cilj igre Wordle je pogoditi reč od pet slova u šest pokušaja. Ako pogodite pravo slovo na pravom mestu, pločica postaje zelena. Ako je pravo slovo na krivom mestu, dobijate žuto. Siva znači da slovo uopšte nije u reči.
Igru ne treba skidati, dovoljno ju je samo otvoriti u internetu. Također, korisnicima je zanimljivo to što dobivaju samo jednu zagonetku dnevno.
Nakon što pogode reč, drugu dobivaju tek iza ponoći. Iako Wordle postoji gotovo godinu dana, tek je nedavno postao hit. Josh Wardle, programer iz New Yorka, dizajnirao je igru za sebe i svog partnera. Do sredine januara igra je imala oko 2 miliona igrača, prenosi, piše Index. hr.
Za razliku od mnogih internetskih igara, Wordle se može igrati samo jednom dnevno, pa nije moguće "zaraziti" se njome i gubiti preterano puno vremena.