Preko milijardu dolara za internet reklame

Bez autora
Mar 28 2010

Troškovi internet-reklamiranja u Rusiji će se povećavati po stopi od 20 odsto godišnje, da bi 2013. godine dostigli 1,3 milijarde dolara.Prognozira se da će se udeo internet reklame na ruskom tržištu u naredne tri godine više nego udvostručiti, na 5,7 procenata, na račun pada udela televizijskih reklama. Rusko tržište internet reklama, i pored visokog tempa rasta, neće se mnogo približiti zapadnim pokazateljima, s obzirom da udeo takvih reklama u Evropi dostiže 20 odsto.

Preko milijardu dolara za internet reklameTroškovi internet-reklamiranja u Rusiji će se povećavati po stopi od 20 odsto godišnje, da bi 2013. godine dostigli 1,3 milijarde dolara, procenila je konsultantska kuća "Prajsvoterhaus Kupers" (PwC).

Analitičari te kompanije prognoziraju da će se udeo internet reklame na ruskom tržištu u naredne tri godine više nego udvostručiti, na 5,7 procenata, na račun pada udela televizijskih reklama.

Rusko tržište internet reklama, i pored visokog tempa rasta, neće se mnogo približiti zapadnim pokazateljima, s obzirom da udeo takvih reklama u Evropi dostiže 20 odsto.

Analitičari procenjuju da će ukupan promet koji ostvaruje industrija zabave u Rusiji do 2013. godine porasti za 22 procenata i dostići 22,83 milijarde dolara. Udeo troškova reklame na Internetu u ukupnom prometu zabvavne industrije će porasti sa 2,7 odsto u 2008. godini na 5,7 procenata u 2013. godini, a istim tempom će da raste i tržište pristupa Intenetu.

Sa rastom internet reklama smanjivaćje se udeo televizijskih, sa 30 na 25 porocenata. Prihodi tržsista TV reklama će ostati na nivou iz 2008. godine, od 5,83 milijardi dolara.

Od tradicionalnih medija najveći pad se očekuje u sektorima knjiga, od 7,1 odsto godišnje, i ulične reklame (pad od 6,3 procenata).

Rusko tržište internet reklama, smatra PwC, ima pozamašan nerealizovan potencijal. Oko 60 odsto korisnika bi povećalo troškove za internet reklamu, ukoliko bi imali više informacija o efikasnosti takvog reklamiranja. Prošle godine reklamiranje preko interneta su najviše koristili proizvođači automobila.

Rusko tržište internet reklama je prošle godine ostvarilo rast od šest odsto, na 15,6 milijardi rubalja (526,8 miliona dolara).

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik