Nemački gigant sportske odeće Adidas izvestio je u sredu da je zabeležio pad prihoda i dobiti 2020. godine zbog pandemije koronavirusa, a kao svetlu tačku izdvojili su skok onlajn prodaje.
Adidasov prihod je prošle godine opao za 16 odsto, na 19,8 milijardi evra. Operativni profit potonuo je 78 odsto na 429 miliona evra, prenosi Jutarnji.hr.
Tokom čitave prošle godine, obeležene pandemijom koronavirusa, isticao se snažan rast prodaje od onlajn prodaje, za 53 procenta kada se izuzme uticaj deviznih kurseva, na više od četiri milijarde evra, ističe kompanija.
Onlajn prodaja sada čini petinu ukupnog Adidasovog prihoda, kažu oni. Ove godine kompanija očekuje ukupan rast prihoda od 15 do 19 procenata.
Nakon najave o prodaji, Adidas je danas izvestio da je isključio posrnulu američku marku Reebok iz svojih poslovnih rezultata. Detalji će biti objavljeni naknadno, na konferenciji za štampu, na kojoj će izvršni direktor Casper Rorsted predstaviti stratešku reorganizaciju kompanije.
Podaci objavljeni u sredu pokazuju da bi prodaja Reeboka Adidas trebala koštati oko 200 miliona evra.
Sredinom februara, Adidas je izvestio da će se usredsrediti na jačanje Adidasove ključne pozicije na globalnom tržištu.
U proteklih mesec dana bilo je dosta spekulacija o tome ko bi mogao da kupi posrnuli američki brend, ali do sada nije objavljeno nijedno ime, napominje agencija dpa.