Prihodi od reklama Jutjuba koji je u vlasništvu Gugla u 2013. dostići će 5,6 miijardi dolara, od kojih će ovaj portal za razmenu video-sadržaja zadržati 1,96 milijardi, a ostatak razdeliti partnerima, objavljeno je u studiji koju je vodila istraživačka kuća eMarketer.Na taj način, prihodi Jutjuba u tekućoj godini biće čak 65 odsto veći u odnosu na one iz 2012, i premašiće prihode Tvitera, Amazona ili LinkedIna. U studiji se takođe navodi da će prihodi od oglašavanja Jutjuba u ovoj godini dostići 5,1 odsto ukupnih Guglovih prihoda od reklama, dok je u 2012. taj udeo iznosio 3,6 odsto.
Prihodi od reklama Jutjuba koji je u vlasništvu Gugla u 2013. dostići će 5,6 miijardi dolara, od kojih će ovaj portal za razmenu video-sadržaja zadržati 1,96 milijardi, a ostatak razdeliti partnerima, objavljeno je u studiji koju je vodila istraživačka kuća eMarketer.
Na taj način, prihodi Jutjuba u tekućoj godini biće čak 65 odsto veći u odnosu na one iz 2012, i premašiće prihode Tvitera, Amazona ili LinkedIna, piše švajcarski list 24 sata.
U studiji se takođe navodi da će prihodi od oglašavanja Jutjuba u ovoj godini dostići 5,1 odsto ukupnih Guglovih prihoda od reklama, dok je u 2012. taj udeo iznosio 3,6 odsto.
Najveći deo prihoda, Jutjub ostvaruje na tržištu SAD, 1,08 milijardi dolara, od kojih 850 miliona potiče od reklama u video-formatu, tako da Jutjub sada na američkom tržištu video-reklama učestvuje sa 20,5 odsto.
U 2013. i ubuduće Jutjub računa na više od milijardu posetilaca mesečno, koji video-sadržaje gledaju duže od šest milijardi sati, u toku jednog meseca, što je 50 odsto više nego u 2012. godini.