Kompanija „Samsung” će u ovoj godini u marketinške aktivnosti za uređaje potrošačke elektronike uložiti čak 14 milijardi dolara. Ovaj iznos predstavlja 5,4 odsto ukupnih prihoda kompanije, a poređenja radi, „Epl” na marketing troši tek 0,6 odsto prihoda.„Samsung” je ovim udelom zauzeo prvo mesto liste 20 najbogatijih svetskih kompanija. Marketing je upravo jedan od faktora koji je „Samsung” doveo na mesto na kome se danas nalazi, a ovaj koreanski proizvođač to skupo plaća.
Kompanija „Samsung” će u ovoj godini u marketinške aktivnosti za uređaje potrošačke elektronike uložiti čak 14 milijardi dolara.
Kako prenosi portal „Bug.hr”, ovaj iznos predstavlja 5,4 odsto ukupnih prihoda kompanije, a poređenja radi, „Epl” na marketing troši tek 0,6 odsto prihoda.
„Samsung” je ovim udelom zauzeo prvo mesto liste 20 najbogatijih svetskih kompanija.
Marketing je upravo jedan od faktora koji je „Samsung” doveo na mesto na kome se danas nalazi, a ovaj koreanski proizvođač to skupo plaća.
Prema rečima „Samsungovih” predstavnika, ulog se itekako isplatio - kompanija je postala uverljivo najveći proizvođač smartfona, ali i običnih mobilnih telefona.