Društvena mreža Tviter razmišlja o redizajniranju svog izgleda, da bi se približila svojim korisnicima, nakon što je prošlog meseca izašla na berzu. U planu je izmena izgleda profila korisnika, kako bi ubuduće bile bolje istaknute njegove karakteristike, najčitaniji postovi i trendovi koje prati.Ekonomski analitičar Brajan Novak ocenjuje da, nakon što je procenjena vrednost duplirana od izlaska na berzu, Tviter želi da što više drži vezane za sajt svoje korisnike, jer to donosi prihode od reklama.
Društvena mreža Tviter razmišlja o redizajniranju svog izgleda, da bi se približila svojim korisnicima, nakon što je prošlog meseca izašla na berzu, prenosi Blumberg.
U planu je izmena izgleda profila korisnika, kako bi ubuduće bile bolje istaknute njegove karakteristike, najčitaniji postovi i trendovi koje prati, navodi američka agencija.
Ekonomski analitičar Brajan Novak ocenjuje da, nakon što je procenjena vrednost duplirana od izlaska na berzu, Tviter želi da što više drži vezane za sajt svoje korisnike, jer to donosi prihode od reklama.
Prema poslednjim procenama, Tviter ima oko 230 miliona korisnika.
Ova društvena mreža je početkom nedelje uvela mogućnost slanja slika u privatnim porukama između korisnika.
Stručnjaci procenjuju da će Tviter u narednom periodu imati veći rast i zaradu u odnosu na Fejsbuk.
Akcija Tvitera na njujorškoj berzi danas vredi 52 dolara, što je duplo više od vrednosti akcije prilikom izlaska na berzu 6. novembra.