Korporacija Kia Motors ove godine je povećala vrednost svog brenda za 15 odsto i sada je na 83. mestu ekskluzivne liste "Top 100 Best Global Brands", koju provodi Interbrand, najveća globalna savetnička agencija.Kia se prošle godine prvi put uvrstila na "Top 100 Best Global Brands", kada je bila na 87. mestu, a sada se popela za 4 mesta i njena vrednost ocenjena je na 4,7 milijardi američkih dolara. To predstavlja 15-odstotno povećanje ili čak 619 miliona dolara i značajno je premašila prosek Top 100 brendova, koji je iznosio 8,4 odsto.
Korporacija Kia Motors ove godine je povećala vrednost svog brenda za 15 odsto i sada je na 83. mestu ekskluzivne liste "Top 100 Best Global Brands", koju provodi Interbrand, najveća globalna savetnička agencija.
Kia se prošle godine prvi put uvrstila na "Top 100 Best Global Brands", kada je bila na 87. mestu, a sada se popela za 4 mesta i njena vrednost ocenjena je na 4,7 milijardi američkih dolara. To predstavlja 15-odstotno povećanje ili čak 619 miliona dolara i značajno je premašila prosek Top 100 brendova, koji je iznosio 8,4 odsto.
U SAD je novo "rođenje" marke Kia počelo vrlo kreativnim aktivnostima na području muzike, kao što je npr. MTV Music Awards i odnedavno YouTube Music Awards, pored već skoro legendarnih oglasa sa hrčcima za model Soul i oglasa, koji se emituju tokom vrhunca američkog sportskog i marketinškog spektakla – Super Bowla.
Osim toga Kia se kao brend koji cilja na mlade u srcu, u javnosti pojavljuje kroz brojna prestižna sponzorstva: fudbalska svetska i evropska prvenstva, teniski grand slem Australian Open i košarkašku ligu NBA, u našoj regiji i košarkašku ligu ABA, a tome je potrebno dodati i veoma frekventno pojavljivanje na brojnim digitalnim društvenim mrežama. Kia ima više od 250 globalnih i lokalnih profila na kojima se dnevno obavi oko 300.000 razgovora povezanih s Kijom u obliku komentara, deljenja, objava ili spominjanja.
Najnovije Interbrandovo priznanje Kijinog minulog rada je nastavak Interbrandove rang liste Top 50 globalnih zelenih brendova (50 Best Global Green Brands 2013), na kojem je Kia u junu zauzela ove godine zauzela 37. mesto.
Ovogodišnji rezultati Interbrandove rang liste "Top 100 Best Global Brands" temelje na analizama brendova, u kojima koriste najbolje prakse istraživačke metodologije. Studija ocenjuje finansijske rezultate korporacija na području povrata uloženog novca investitora, uloge, koju brend ima kod odluke o stvarnoj kupovini, moći brenda, koja znači sposobnost brenda obezbediti očekivanu zaradu i u budućnosti.