Neki od korisnika servisa elektronske pošte Yahoo Mail, još od pondeljka ne mogu da pristupe svom nalogu, zbog ozbiljnih hardverskih problema na serverima u jednom od centara za obradu podataka. Yahoo je povodom ovih problema saopštio da su problemi na većini e-mail naloga rešeni, ali da će biti potrebno još neko izvesno vreme da se nakupljena pošta usled problema isporuči krajnjim korisnicima.Od kada je Yahoo predstavio svoju prerađenu verziju servisa za elektronsku poštu u oktobru, bio je suočen sa konstantnim problemima koji su se javljali u njegovom funkcionisanju, a poslednji se desio u ponedeljak. 9. decembra.
Neki od korisnika servisa elektronske pošte Yahoo Mail, još od pondeljka ne mogu da pristupe svom nalogu, zbog ozbiljnih hardverskih problema na serverima u jednom od centara za obradu podataka.
Yahoo je povodom ovih problema saopštio da su problemi na većini e-mail naloga rešeni, ali da će biti potrebno još neko izvesno vreme da se nakupljena pošta usled problema isporuči krajnjim korisnicima.
Od kada je Yahoo predstavio svoju prerađenu verziju servisa za elektronsku poštu u oktobru, bio je suočen sa konstantnim problemima koji su se javljali u njegovom funkcionisanju, aoslednji se desio u ponedeljak. 9. decembra.
"Izvinjavamo se korisnicima za trenutne probleme u funkcionisanju našeg servisa za elektronsku poštu, ali problem je bio komplikovaniji nego što smo to u početku mislili. Problematični serveri koji su zakazali su vraćeni u prvobitno stanje, većina pogođenih naloga ovim problemima je ažurirana i 30% zaostale pošte je prosleđeno korisnicima. Očekujemo da do sutra popodne isporučimo sve zaostale poruke koje su se nagomilalale za vreme kvara", saopštio je Džefri Bonforte, stariji potpredsednik odeljka za komunikacione proizvode u kompaniji.
Međutim, izgleda da problemi koji su nastupili u ponedeljak nisu bili jedini, jer su neki korisnici prijavljivali da imaju određene probleme sa funkcionisanjem elektronske pošte unazad tri nedelje.
Tako se za Yahoo izgleda nastavlja "noćna mora" od trenutka kada je kompanija u oktrobru predstavila unapređeni servis za elektrosnku poštu. Mnogi korisnici su se na redizajnrani servis odmah žalili zbog uklanjanja ključnih funkcija i tehničkih problema.
Pritužbe su se uglavnom odnosile na to da sada ne mogu da na jednsotavan način organizuju svoj inbox, na raspored komandi po kojem su se naredbe "obriši" nalazile odmah do imena pošiljaoca, kao i da su im poruke nestajale iz foldera odmah nakon slanja.
Ti problemi su izgleda podstakli i zaposlene u kompaniji da svega četvrtina njih pređe sa Microsoftovog Outlooka na na novi Yahoo mail, uprkos pritisku menadžmenata da to urade.