Nakon nešto više od tri godine na tržištu, BMW je osvežio celu porodicu „Serije 3” i napravio novi korak u napred po pitanju efikasnosti motora. Vidljive izmene su na prednjim svetlosnim grupama, „bubrezima”, i uvodniku vazduha ispod prednjeg odbojnika. Bočne linije pragova su malo izmenjene i nova „šminka” se završava sa zadnjim svetlosnim grupama novog oblika. Najpopularniji dvolitarski dizel agregat je sa 177 konjskih snaga ojačan na 184 konja, U Efficient Dynamics ediciji isti agregat ima 163 konja i emituje samo 109 g ugljen dioksida po pređenom kilometru. Trolitarski benzinski agregat umesto 2 turbine ima jednu twin scroll, a snaga je i dalje 306 konja. Motori su dobili novu generaciju zamajaca koji ublažuju vibracije. Sistem ogibljenja je osvežen novim amortizerima, a tu su i još neki sitni detalji i poboljšanja.
Nakon nešto više od tri godine na tržištu, BMW je osvežio celu porodicu „Serije 3” i napravio novi korak u napred po pitanju efikasnosti motora.
Vidljive izmene su na prednjim svetlosnim grupama, „bubrezima”, i uvodniku vazduha ispod prednjeg odbojnika. Bočne linije pragova su malo izmenjene i nova „šminka” se završava sa zadnjim svetlosnim grupama novog oblika.
Najpopularniji dvolitarski dizel agregat je sa 177 konjskih snaga ojačan na 184 konja, U Efficient Dynamics ediciji isti agregat ima 163 konja i emituje samo 109 g ugljen dioksida po pređenom kilometru.
Trolitarski benzinski agregat umesto 2 turbine ima jednu twin scroll, a snaga je i dalje 306 konja. Motori su dobili novu generaciju zamajaca koji ublažuju vibracije.
Sistem ogibljenja je osvežen novim amortizerima, a tu su i još neki sitni detalji i poboljšanja. (Mondo)