Savremeni turista želi mnogo za malo para. Utabane turističke staze mu nisu više zanimljive, želi nešto novo i neotkriveno. To je opšte zapažanje turističkih radnika iz celog sveta koji su se prethodnih dana okupili u Londonu, na jednom od najvećih svetskih sajmova turizma. Na londonskom sajmu, tradicionalno nastupa i naša zemlja, ove godine sa kampanjom "Lajf stajl Srbija". Nije lako poslednjih godina osmisliti aranžman koji će oduševiti turiste. Postali su probirljivi, jer znaju da se u godinama krize među državama vodi bespoštedna borba za svakog turistu. Danijel Kabral iz turističke organizacije Brazila kaže da klišei, kao što je na primer karneval u Riju, više ne prolaze. Turisti, posebno oni koji dolaze iz Evrope, hoće u Brazilu da istražuju nešto novo, objašnjava Kabral.
Poslednjih godina nije lako oduševiti turiste. Postali su probirljivi, jer znaju da se u godinama krize među državama vodi bespoštedna borba za svakog turistu, poruka je ovogodišnjeg Sajma turizma u Londonu, na kome se predstavila i Srbija.
Savremeni turista želi mnogo za malo para. Utabane turističke staze mu nisu više zanimljive, želi nešto novo i neotkriveno. To je opšte zapažanje turističkih radnika iz celog sveta koji su se prethodnih dana okupili u Londonu, na jednom od najvećih svetskih sajmova turizma. Na londonskom sajmu, tradicionalno nastupa i naša zemlja, ove godine sa kampanjom "Lajf stajl Srbija".
Nije lako poslednjih godina osmisliti aranžman koji će oduševiti turiste. Postali su probirljivi, jer znaju da se u godinama krize među državama vodi bespoštedna borba za svakog turistu.
Danijel Kabral iz turističke organizacije Brazila kaže da klišei, kao što je na primer karneval u Riju, više ne prolaze. "Turisti, posebno oni koji dolaze iz Evrope, hoće u Brazilu da istražuju nešto novo", objašnjava Kabral.
I u Indiji imaju isti problem, tvrdi Džitendra Pal Sing iz turističke organizacije Indije. "Moderni turista voli da istražuje. Trenutno je veoma popularna Istočna Evropa", kaže Sing.
Žoakin Martinez iz turističke organizacija Španije ističe, pre svega, da je turistima važno da cena bude niska. "U stanju su da svakoga dana proveravaju na internetu koja je ponuda najjeftinija", objašnjava Martinez.
U Srbiji, najbrojniji strani gosti su mladi. Njima je upravo i namenjena kampanja "Lajf stajl Srbija".
Direktorka Turističke organizacije Srbije Gordana Plamenac kaže da su ovu kampanju kreirali mladi ljudi i da će se organizacija koncentrisati na socijalne mreže.
"Nadamo se da ćemo preko društvenih mreža privući veliki broj mladih koji će možda biti inspirisani da dođu u Srbiju", objašnjava Plamenac.
Glavnu ulogu u privlačenju mladih gostiju na društvenim mrežama imaće, danas tako popularni, blogeri.
Neponovljiva atmosfera i specifičan način života, to se strancima u našoj zemlji najviše dopada. Kada je već tako, Turistička organizacije Srbije će na narednih nekoliko sajmova turizma u svetu, pokušati da dočara naš način života koji stranci obožavaju.