Od januara 2014. godine započeće prodaja novog SUV vozila "Nisana", druge generacije popularnog "kaškaija". Ovaj automobil, koji će se proizvoditi u Velikoj Britaniji, zasnovan je na konceptu "haj-kros", na čijim osnovama je sačinjen i novi "iks-trejl". Zato nikoga nije začudilo što oba terenca iz "Nisana" veoma liče, što je najuočljivije na prednjem delu vozila, s karakterističnom maskom hladnjaka i svetlosnim grupama koje su oivičene LED diodama i koje oblikom podsećaju na bumerang. Zadnji deo, pogotovo velika "stop" svetla, "kaškaiju" daju osoben izgled, koji je kod prethodne generacije plenio mnogobrojne poštovaoce ovog brenda. Novi "kaškai" duži je za 49 milimetara od prethodnika, ali je nešto niži, dok je širina ostala skoro ista. U "Nisanu" kažu da ovaj "kaškai" ima više prostora u kabini i veći prtljažnik, ali i da su materijali koji su korišćeni u enterijeru bolji i moderniji.
Od januara 2014. godine započeće prodaja novog SUV vozila "Nisana", druge generacije popularnog "kaškaija".
Ovaj automobil, koji će se proizvoditi u Velikoj Britaniji, zasnovan je na konceptu "haj-kros", na čijim osnovama je sačinjen i novi "iks-trejl".
Zato nikoga nije začudilo što oba terenca iz "Nisana" veoma liče, što je najuočljivije na prednjem delu vozila, s karakterističnom maskom hladnjaka i svetlosnim grupama koje su oivičene LED diodama i koje oblikom podsećaju na bumerang.
Zadnji deo, pogotovo velika "stop" svetla, "kaškaiju" daju osoben izgled, koji je kod prethodne generacije plenio mnogobrojne poštovaoce ovog brenda.
Novi "kaškai" duži je za 49 milimetara od prethodnika, ali je nešto niži, dok je širina ostala skoro ista. U "Nisanu" kažu da ovaj "kaškai" ima više prostora u kabini i veći prtljažnik, ali i da su materijali koji su korišćeni u enterijeru bolji i moderniji.
Za vozne karakteristike biće zadužena dva benzinska i dva dizel agregata. Naravno, u ponudi su s manuelnim i "CVT-tronic" menjačem. Kupcima je i dalje ostavljena mogućnost da se opredele za pogon na sve ili samo na prednje točkove.
Osnovni model "kaškaija" biće pokretan benzinskim motorom od 1,2 litra sa 115 KS i 190 Nm obrtnog momenta. U "Nisanu" tvrde da potrošnja neće prelaziti 5,6 litara na 100 km u kombinovanom režimu vožnje, uz emisiju štetnih gasova od 129 grama SO2 po kilometru. Jači "benzinac" imaće 1,6 litara i razvijaće 150 KS, uz 240 Nm, a prema fabričkim podacima, prosečno će trošiti takođe 5,6 litara na 100 pređenih kilometara, uz malo višu emisiju štetnih gasova, od 132 grama po pređenom kilometru. Ovaj motor će biti u ponudi tek od leta 2014.
Jasno je da "Nisan" neće propustiti mogućnost da u "kaškai" ugrađuje sjajni "Renoov" motor 1.5 DCI, "dizelaš" koji je sada još više unapređen i koji razvija 110 KS. Prosečna potrošnja je deklarisana na 3,8 litara na 100 km, uz emisiju SO2 od 99 grama po km.
Kome je ovo malo, moći će da se opredeli za 1,6-litarski "dizelaš" sa 130 KS koji troši 4,4 litra (115 grama SO0/km).