Nova studija pokazuje da 10 odsto kupaca automobila nikada neće razmišljati o kupovini električnog vozila, a većina potrošača na najvećim automobilskim tržištima i dalje očekuje da će preći na električni automobil u roku od deset godina, uprkos činjenici da je rast prodaje električnih automobila značajno usporen posljednjih godina.
Istraživanje, koje je sprovela konsultantska firma Accenture, istražuje stavove potrošača prema električnim automobilima.
Rezultati pokazuju da proizvođači automobila moraju da se fokusiraju na zadovoljenje potreba potrošača za pouzdanošću, bezbjednošću i cijenom da bi povećali prodaju električnih vozila. Da bi podstakli tržište, proizvođači moraju da se pozabave ličnom motivacijom kupaca električnih vozila. To zahtijeva strateški pomak prema klijentima kojima su pouzdanost, bezbjednost i cijena prioritet.
Istraživanje, koje uključuje 6000 kupaca automobila iz Sjedinjenih Država, Njemačke, Italije, Francuske, Kine i Japana, otkriva značajne varijacije u stavovima prema električnim automobilima. U Kini je raširen optimizam u pogledu budućnosti električnih automobila, a 65 odsto ispitanika vjeruje da će električni automobili dominirati tržištem.
Nasuprot tome, veći je skepticizam u Njemačkoj i Francuskoj. U Sjedinjenim Američkim Državama 54 odsto ispitanika očekuje da će posjedovati električni automobil u sljedećih 10 godina, dok 11 odsto odbija da se ikada prebaci s dizelskog ili benzinskog automobila na nešto s električnim motorom, prenosi"AutoBlog".