Prodaja Droge Kolinske hrvatskoj Atlantik grupi trebalo bi da bude završena u novembru 2010. godine. Potpisom o prodaji započet je proces prodaje koji će trajati četiri meseca i istakao da se do tada ništa neće menjati u poslovanju kompanije. Kako su početkom jula preneli mediji, hrvatska Atlantik grupa je za 382 miliona evra postala novi vlasnik najveće slovenačke prehrambene kompanije Droga Kolinska, u čijem vlasništvu su i srpski Soko Štark, Grand prom i Palanački kiseljak. Četiri ključne reči označavaju tu transakciju, i to dobra cena, dobar kupac. Cena je viša nego što smo očekivali, ali ostaje za žaljenje to što je prodaja morala da se obavi ove godine. Jer, da nije krize, cena bi bila mnogo veća. Prodajom te kompanije nisu izgubile ni Slovenija, ni Srbija.
Prodaja Droge Kolinske hrvatskoj Atlantik grupi trebalo bi da bude završena u novembru 2010. godine, kazao je predsednik uprave te kompanije Slobodan Vučićević.
Kako je rekao, potpisom o prodaji započet je proces prodaje koji će trajati četiri meseca i istakao da se do tada ništa neće menjati u poslovanju kompanije.
Kako su početkom jula preneli mediji, hrvatska Atlantik grupa je za 382 miliona evra postala novi vlasnik najveće slovenačke prehrambene kompanije Droga Kolinska, u čijem vlasništvu su i srpski Soko Štark, Grand prom i Palanački kiseljak.
- Četiri ključne reči označavaju tu transakciju, i to dobra cena, dobar kupac. Cena je viša nego što smo očekivali, ali ostaje za žaljenje to što je prodaja morala da se obavi ove godine. Jer, da nije krize, cena bi bila mnogo veća - kazao je Vučićević i ocenio da prodajom te kompanije nisu izgubile ni Slovenija, ni Srbija.
- Da li ima emocija u tome? Sigurno ima, ali ne bi trebalo. Sve emocije treba odvojiti od biznisa. Za opšte dobro svih učesnika, najbolje je da pobedi biznis logika - kazao je Vučićević i naveo da ta logika kaže da je Droga Kolinska došla do određenog nivoa razvoja, čiji je nastavak sprečen zbog ograničenih finansijskih kapaciteta vlasnika.
- Našao se drugi partner koji je finansijski u mogućnosti da sve to podnese i da zajedno sa postojećim brendovima i svojom platformom i strukturom, napravi novu kompaniju koja će imati ogroman potencijal - kazao je on i istakao da je prodaja Droga Kolinske hrvatskoj Atlantik grupi najveća kupovina u regionu do sada, ali nije poslednja.
- Biće sve manje priče o tome da li je kompanija srpska, slovenačka ili hrvatska. Kompanije će biti sve manje nacionalne, a sve više internacionalne - kazao je on za Magazin Biznis.