Range Rover 2011

Bez autora
Jun 21 2010

Iako je prošlo jedva godinu dana od poslednjeg zatezanja bora, u Land Roveru su se, kako bi održali korak s agresivnom konkurencijom, odlučili za još jedan redizajn moćnog Range Rovera. Najveća novost krije se ispod haube i odaziva na ime - LT-TDV8. Reč je o novom 4.4-litarskom turbo-dizelskom motoru, o kom se šuška da je iz Forda i koji zamenjuje dosadašnju 3.6-litarsku jedinicu. Novi motor razvija 313 KS i čak 740 Nm obrtnog momenta, što je popriličan napredak u odnosu na 271 KS/640 Nm na prethodniku. Uprkos potentnijim brojkama, novi motor je štedljiviji, pa u kombinovanom evropskom ciklusu na sto kilometara traži 9,4 litara goriva. Zahvaljujući brojnijoj ergeli i osmostepenom automatskom menjaču iz ZF-a sprint do stotke traje 7,5 sekundi, dok se s ubrzanjem od 80 do 120 masivni Range Rover obračunava za 5,1 sekundu. Izmene koje jos treba spomenuti tiču se sistema Terrain Response koji sada nudi opcije pomoći pri kretanju i kontrolu ubrzanja na usponima.

Range Rover 2011Iako je prošlo jedva godinu dana od poslednjeg zatezanja bora, u Land Roveru su se, kako bi održali korak s agresivnom konkurencijom, odlučili za još jedan redizajn moćnog Range Rovera.

Najveća novost krije se ispod haube i odaziva na ime - LT-TDV8. Reč je o novom 4.4-litarskom turbo-dizelskom motoru, o kom se šuška da je iz Forda i koji zamenjuje dosadašnju 3.6-litarsku jedinicu.

Novi motor razvija 313 KS i čak 740 Nm obrtnog momenta, što je popriličan napredak u odnosu na 271 KS/640 Nm na prethodniku.

Uprkos potentnijim brojkama, novi motor je štedljiviji, pa u kombinovanom evropskom ciklusu na sto kilometara traži 9,4 litara goriva.

Zahvaljujući brojnijoj ergeli i osmostepenom automatskom menjaču iz ZF-a sprint do stotke traje 7,5 sekundi, dok se s ubrzanjem od 80 do 120 masivni Range Rover obračunava za 5,1 sekundu.

Izmene koje jos treba spomenuti tiču se sistema Terrain Response koji sada nudi opcije pomoći pri kretanju i kontrolu ubrzanja na usponima.

Vizuelne izmene ogledaju se u blagom redizajnu prednjeg dela, novim bojama eksterijera, ali i paketu „Exterior Design” koji uključuje redizajnirana prednja i zadnja svetla, maglenke, kao i rešetku hladnjaka, bočne usisnike vazduha u boji titanijuma.

Novi Range Rover u prodaji će se naći na jesen 2010. godine.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik