Počela je prodaja restilizovanog „hjundaija i30”, koji osim novih dizajnerskih rešenja odlikuju i tehnička poboljšanja. Blagi fejslift je zahvatio gril hladnjaka, prednji i zadnji branik, maglenke, a novitet su i sportski bočni pragovi. Nov je i šestostepeni ručni menjač koji je sada dostupan uz sve CRDI dizel agregate (zadovoljavaju EURO 5 norme). Smanjena je i potrošnja, pa tako ulazni dizelaš sa 90 KS u kombinovanoj vožnji, prema fabričkim podacima, troši 4,5 litara na 100 km (ranije 4,7 litara), uz emisiju štetnih gasova od samo 119 g/km (ranije 125 g/km). Jedna od vrlina redizajniranog „hjundaija i30” je i visok stepen aktivne i pasivne bezbednosti s dodatno ojačanom kabinom, vazdušnim jastucima na svim pozicijama (vozača, suvozača i zavesasti vazdušni jastuci) i aktivnmi jastucima za glavu.
Počela je prodaja restilizovanog „hjundaija i30”, koji osim novih dizajnerskih rešenja odlikuju i tehnička poboljšanja.
Blagi fejslift je zahvatio gril hladnjaka, prednji i zadnji branik, maglenke, a novitet su i sportski bočni pragovi.
Nov je i šestostepeni ručni menjač koji je sada dostupan uz sve CRDI dizel agregate (zadovoljavaju EURO 5 norme).
Smanjena je i potrošnja, pa tako ulazni dizelaš sa 90 KS u kombinovanoj vožnji, prema fabričkim podacima, troši 4,5 litara na 100 km (ranije 4,7 litara), uz emisiju štetnih gasova od samo 119 g/km (ranije 125 g/km). Jedna od vrlina redizajniranog „hjundaija i30” je i visok stepen aktivne i pasivne bezbednosti s dodatno ojačanom kabinom, vazdušnim jastucima na svim pozicijama (vozača, suvozača i zavesasti vazdušni jastuci) i aktivnmi jastucima za glavu.