„Pežo 508”, naslednik popularnog modela „407”, biće predstavljen na Salonu automobila u Parizu, a kompanija „Pežo” opisuje ga u tri reči: kvalitet, efikasnost i prefinjenost. Elegantni uravnoteženi dizajn i tehnološki napredna unutrašnjost garantuju vrhunsku udobnost, a optimalna kombinacija mase i aerodinamike rezultiraju efikasnošću, tako da je zagađenje smanjeno na minimum. „Pežo 508” pokretaće motori različite snage, pojačani „Pežoovim” novim „E-HDI stop-start” sistemom koji smanjuje emisiju štetnih gasova za 15 odsto. Do sredine 2001. biće predstavljena i hibridna verzija, zasnovana na HYbrid4 tehnologiji. Taj model imaće 200 konja, pogon na sva četiri točka, a emisija štetnih gasova od 99 grama po kilometru pada na nulu u električnom modu. „Pežo 508” biće početkom 2011. dostupan u dve varijante, kao limuzina dugačka 4,79 i karavan dužine 4,81 metar.
„Pežo 508”, naslednik popularnog modela „407”, biće predstavljen na Salonu automobila u Parizu, a kompanija „Pežo” opisuje ga u tri reči: kvalitet, efikasnost i prefinjenost.
Elegantni uravnoteženi dizajn i tehnološki napredna unutrašnjost garantuju vrhunsku udobnost, a optimalna kombinacija mase i aerodinamike rezultiraju efikasnošću, tako da je zagađenje smanjeno na minimum.
„Pežo 508” pokretaće motori različite snage, pojačani „Pežoovim” novim „E-HDI stop-start” sistemom koji smanjuje emisiju štetnih gasova za 15 odsto.
Do sredine 2001. biće predstavljena i hibridna verzija, zasnovana na HYbrid4 tehnologiji. Taj model imaće 200 konja, pogon na sva četiri točka, a emisija štetnih gasova od 99 grama po kilometru pada na nulu u električnom modu.
„Pežo 508” biće početkom 2011. dostupan u dve varijante, kao limuzina dugačka 4,79 i karavan dužine 4,81 metar.