Kao grupacija, Toyota Motor Europe (TME) je i dalje lider u smanjenju emisija, sa najnižim prosečnim emisijama CO2 od 103,6 g/km tokom 2012. godine. U godišnjem izveštaju koji je prošle nedelje objavila Evropska komisija i Evropska agencija za zaštitu životne sredine, prosečne emisije CO2 koje emituju vozila ove kompanije su smanjene za 5,7 g/km u poređenju sa 2011, što predstavlja smanjenje od 5 posto. Ovaj rezultat stavlja TME ispod limita (za 24,3 g/km CO2) propisanog od Evropske komisije za 2012. godinu. Kao deo faznog programa Evropske komisije, ovaj rezultat je zasnovan na 65 posto registrovanih automobila svakog proizvođača. Proračun emisija u sledeće dve godine će postepeno da uzima u obzir sve veći procenat automobila - 75 posto u 2013. i 80 posto u 2014, dok će 2015. stupiti na snagu proračun sa 100% automobila. Prema ovom izveštaju, specifične emisije CO2 Toyote Motor Europe su smanjene za 29 posto u proteklih 12 godina i sada iznose 121,9 g/km za celokupan asortiman vozila, dok je prosečno smanjenje za sve evropske proizvođače u istom periodu iznosilo 23 posto.
Kao grupacija, Toyota Motor Europe (TME) je i dalje lider u smanjenju emisija, sa najnižim prosečnim emisijama CO2 od 103,6 g/km tokom 2012. godine.
U godišnjem izveštaju koji je prošle nedelje objavila Evropska komisija i Evropska agencija za zaštitu životne sredine, prosečne emisije CO2 koje emituju vozila ove kompanije su smanjene za 5,7 g/km u poređenju sa 2011, što predstavlja smanjenje od 5 posto. Ovaj rezultat stavlja TME ispod limita (za 24,3 g/km CO2) propisanog od Evropske komisije za 2012. godinu.
Kao deo faznog programa Evropske komisije, ovaj rezultat je zasnovan na 65 posto registrovanih automobila svakog proizvođača. Proračun emisija u sledeće dve godine će postepeno da uzima u obzir sve veći procenat automobila - 75 posto u 2013. i 80 posto u 2014, dok će 2015. stupiti na snagu proračun sa 100% automobila.
Prema ovom izveštaju, specifične emisije CO2 Toyote Motor Europe su smanjene za 29 posto u proteklih 12 godina i sada iznose 121,9 g/km za celokupan asortiman vozila, dok je prosečno smanjenje za sve evropske proizvođače u istom periodu iznosilo 23 posto.
TME je neprikosnoveni lider u automobilskoj industriji sa najvećim procentom vozila koja emituju manje od 100 g/km CO2 (ukupno 23 posto asortimana kompanije).
Trenutno, kupcima u Evropi se nudi 11 Toyota i Lexus modela sa emisijama CO2 ispod 100 g/km - od kojih šest emituje ispod 90 g/km - uključujući: Toyota iQ (99 g/km), AYGO (99 g/km), Yaris Hybrid (79 g/km), Auris (99 g/km), Auris Hybrid (84 g/km), Auris Hybrid Touring Sports (85 g/km), Prius (89 g/km), Prius+ (96 g/km), Prius Plug-in Hybrid (49 g/km), Lexus CT 200h (87 g/km) i IS 300h (99 g/km).
Evropska agencija za zaštitu životne sredine je takođe istakla da su ovakvi rezultati Toyote delimično zasluga sve većeg asortimana hibridnih vozila, koji sada uključuje šest Toyota i šest Lexus modela.
Prodaja Toyota i Lexus hibridnih vozila u Evropi u prvih devet meseci ove godine je već 47 posto veća nego istom periodu 2012. godine (78,380 vozila). Ove godine u Evropi je prodato 115.032 hibridnih vozila, uz odličnu prodaju Yaris i Auris hibrida.
Michel Gardel, potpredsednik TME za komunikacije, spoljašnje i ekološke poslove je istakao da je Toyota sada u Evropi dosegla prelomnu tačku. Uspešna prodaja hibrida jasno pokazuje da evropski kupci vole hibridna vozila, kada su u pitanju alternativni pogonski agregati.
Od kada je 2000. godine Toyota prvi put predstavila Prius na evropskom tržištu, kumulativna prodaja hibrida je dosegla 620.588 vozila, zaključno sa krajem septembra 2013. godine.
Kako prodaja Toyota i Lexus hibridnih modela danas čini gotovo 20 posto ukupne prodaje u Evropi, 2013. godine će ova kompanija dodatno smanjiti prosečne emisije CO2 u Evropi.