Predstavljena 2013. godine, sadašnja generacija Versa je razvijena ekskluzivno za evropsko tržište. Ovo je prvi sveobuhvatni projekat kompanije - uključujući planiranje proizvoda, dizajn, istraživanje i razvoj - od početka obavljen u Evropi. Verso je u potpunosti dizajniran, konstruisan i napravljen pod patronatom Toyote Motor Europe. Dizajniran u ED2, Toyotinom evropskom centru za dizajn u Francuskoj, i sa preko 470 novih delova (60 odsto vidljivih i 40 odsto u vezi sa dinamikom vožnje i smanjenjem buke, vibracija i zveckanja), novi Verso za Toyotu u Evropi predstavlja temeljno redizajniran model na sredini životnog ciklusa. Skrojen da zadovolji sve veće zahteve današnjih kupaca MPV vozila, elegantni, udobni i fleksibilni Verso nudi izvanrednu vrednost za uložen novac. U veoma kompaktnoj karoseriji, krije se izuzetno prostrana kabina sa najvećim razmakom između sedišta u klasi, kao i istinski svestran Toyotin Easy Flat sistem za preklapanje sedišta.
Predstavljena 2013. godine, sadašnja generacija Versa je razvijena ekskluzivno za evropsko tržište.
Ovo je prvi sveobuhvatni projekat kompanije - uključujući planiranje proizvoda, dizajn, istraživanje i razvoj - od početka obavljen u Evropi. Verso je u potpunosti dizajniran, konstruisan i napravljen pod patronatom Toyote Motor Europe.
Dizajniran u ED2, Toyotinom evropskom centru za dizajn u Francuskoj, i sa preko 470 novih delova (60 odsto vidljivih i 40 odsto u vezi sa dinamikom vožnje i smanjenjem buke, vibracija i zveckanja), novi Verso za Toyotu u Evropi predstavlja temeljno redizajniran model na sredini životnog ciklusa.
Skrojen da zadovolji sve veće zahteve današnjih kupaca MPV vozila, elegantni, udobni i fleksibilni Verso nudi izvanrednu vrednost za uložen novac. U veoma kompaktnoj karoseriji, krije se izuzetno prostrana kabina sa najvećim razmakom između sedišta u klasi, kao i istinski svestran Toyotin Easy Flat sistem za preklapanje sedišta.
Od kada je Verso prvi put predstavljen 2002. godine, kumulativna prodaja je dosegla preko 700.000 vozila. Ekskluzivno napravljen u Toyotinoj fabrici u Turskoj, sadašnji Verso je od 2013. prodat u približno 37.000 primeraka, što je povećalo tržišni udeo kompanije u C-MPV segmentu na 4,8 odsto.
Uvođenjem novog 1,6 litarskog D-4D agregata, unapređeni Verso za 2014. godinu ima proširen asortiman motora. Spolja ga odlikuje nova bronzana boja karoserije, kao i novi dizajn 16 i 17-inčnih aluminijumskih naplataka. Unutrašnjost je obogaćena novih tkaninama i detaljima. Kompanijski asortiman povoljnih multimedijalnih sistema je znatno unapređen novim Toyota Touch 2 sistemom.
Verso kombinuje osnovne postulate originalnog Toyotinog dizajna MPV vozila, dvozonsku siluetu i stilske elemente Toyotinog dizajnerskog jezika: prodoran izgled i naglašen dizajn prednje maske. Redizajn vozila iz 2013. godine je učinio ovaj model na sredini životnog ciklusa dinamičnijim i poželjnijim.
Pored postojeće palete od 10 boja karoserije i različitih 16 i 17-inčnih aluminijumskih naplataka, Verso za 2014. godinu uvodi novu avangardnu bronzanu boju, nove 16-inčne aluminijumske točkove sa 7 krakova, kao i upečatljive 17-inčne aluminijumske naplatke sa 5 krakova u tamnijoj, 'zadimljenoj' srebrnoj boji.
U kabini, Verso za 2014. odlikuje oblik ručice menjača koji lepše leži pod rukom, kao i sistem upozorenja na pritisak u gumama (TPWS) koji je sada na spisku standardne opreme. Dostupne su i nove presvlake sedišta: tamno sive sa 3D efektom i srebrnim šavovima i svetlosive sa kožnim bočnim delovima.